دنبال جذب یک دروازه بان خارجی برای لیگ قهرمانان هستیم

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: استعفای من از مدیریت باشگاه پرسپولیس مربوط به یک ماه پیش است و اکنون با قدرت در حال فعالیت در باشگاه هستم.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس محمد رویانیان دوشنبه شب افزود: من یک ماه قبل استعفا داده ام و در این مدت جوابی به من نداده اند و آقای عباسی وزیر ورزش مخالف بود و از من خواست این استعفا را نادیده بگیرم.

وی در خصوص دلیل مطرح شدن این خبر در این مقطع ادامه داد: بهتر است دلیل آن را از همان خبرگزاری که مطرح کرده بپرسید.  حرف من درباره استعفا مربوط به یک ماه پیش بود که دوستان لطف کردند و آن را الان برجسته کردند. خبرنگار فارس از من سوال کرد قصد شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارید؟ من پاسخ دادم در پرسپولیس هم به هدفی که می خواستم نرسیده ام و یک ماه پیش استعفا داده ام . اگر شک دارید جهت استحضار شما باید بگویم الان مدیرعامل پرسپولیس هستم ، فعلا در پرسپولیس کار زیاد داریم و رفتن به فدراسیون از چاله به چاه افتادن است.

رویانیان که در برنامه نود صحبت می کرد ادامه داد: از ساعتی که این خبر پخش شد در سراسر ایران هواداران کامنت ها  و پیام ها و نظراتی ارسال می کنند و باید آنها را از نگرانی در بیاورم و  بگویم من با تمام توانم در پرسپولیس خدمت می کنم و این تیم را دوست دارم و به آن افتخار می کنم و هیچ مشکلی هم الان وجود ندارد و با تمام قدرت در آن کار می کنم.

وی درباره دلیل کناره گیری خود از این باشگاه کمتر از سه ماه پس از قبول مسئولیت گفت: بحث این یک ماه نیست ، من یک سری کارها را می خواستم بکنم و قصد ایجاد تحولاتی داشتم که باید بیشتر با ما همکاری شود. نظر من این است که تکلیف ما باید روشن شود که باشگاه ما خصوصی است یا دولتی. اگر دولتی است بودچه رسمی به آن اختصاص داده شود و اگر خصوصی شود هرچه سریع تر این مسئله انجام شود و ما هم اقداماتی برای انجام آن صورت داده ایم و فیفا هم این را می خواهد.

رویانیان ادامه داد: معاونت برنامه و بودجه ریاست جمهوری اعلام کرده سال آینده هم باشگاه های پرسپولیس و استقلال دولتی خواهد ماند. متاسفانه این همه تلاش شده و مردم از مدیری مثل من توقع دارند این مسئله حرفه ای شدن را به سرانجام برسانم تا ورزش ما و فوتبال ما دچار مشکل نشود اما کم لطفی ها و ناهماهنگی ها به گونه ای است که آدم را بلاتکلیف می کند و ما نمی دانیم باید چه کار بکنیم و گلایه ای که من کرده بودم این بود و انتظار ما این بود به مدیرانی که برنامه و انگیزه دارند اجازه بدهند باشگاهی درست کنند که الگو شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه برای ریاست فدراسیون کاندید خواهد شد یا خیر گفت: قصد چنین کاری ندارم.

 

وی در خصوص حضور روز گذشته اش در فدراسیون گفت: همکاران من برای عضویت در هیئت رئیسه فرم ها را دریافت کردند.

 

رویانیان درباره حضور زادمهر در انتخابات فدراسیون گفت : ظاهرا ایشان برای نایب رئیسی فدراسیون کاندید شده اند.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص دلیل مرخصی 6 روزه ایمن زاید گفت: ایشان یک سری مشکلات خانوادگی داشتند و در این مدت قصد دارد به پدر و مادر خود سر بزند. مصدومیت جدی هم نداشت و یک ضرب دیدگی جزئی داشته است.

 

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص جذب دروازه بان جدید گفت: بله به دنبال جذب یک دروازه بان هستیم اما آن دروازه بان گردان نیست به دلیل اینکه نمی تواند برای ما بازی کند. ما می توانیم بازیکن آزاد بگیریم و قصد داریم یک دروازه بان خارجی برای مسابقات آسیایی جذب کنیم و البته صحبت هایی با دو دروازه بان خودمان هم داشته ایم و قول داده اند عملکرد بهتری داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)