خبرگزاری پرسپولیس : رویانیان از حرف هایی که فتح ا… زاده زده ناراحت است.

محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس، ظهر دیروز ناراحت بود. بخشی کوتاهی از حرف های مدیر عامل پرسپولیس امروز منتشر می شود و اصل آن، می ماند برای یک روز دیگر. این چکیده ای از حرف های جذابی است که رویانیان به زبان آورد.

 او که از مصاحبه دیروز علی فتح ا… زاده شدیدا شاکی بود، در انتهای گفت و گوی حرف هایی علیه مدیر عامل استقلال به زبان آورد. فتح ا… زاده در آن مصاحبه گفته بود که از رویانیان خواسته تا پرسپولیس را با گارانتی به او بدهد. جمله ای که باعث شد رویانیان از کوره در برود.

*پرسپولیسی ها پرسپولیسی شوند!
تیم ملی با لباس قرمز برد. سوژه ای که حالا رویانیان بابت آن یک تیتر جذاب می دهد: «بزنید تیم ملی بالاخره با لباس پرسپولیس برد!» او این جمله را می گوید و با خنده ادامه می دهد: «کره را با لباس پرسپولیس بردیم. روز مبارزه با کره همه پرسپولیسی شدند و بردند. امیدوارم بچه های پرسپولیس هم پرسپولیسی بشوند!(خنده)» او در همان حال طعنه ای هم به مدیر عامل استقلال می زند: «اینقدر دوستان شوخی می کنند، یک بار هم من شوخی کنم.»

*حرف های معنادار علیه فتح ا… زاده
در ادامه مصاحبه دیگر خنده های رویانیان رنگ باخت. مصاحبه فتح ا… زاده مقابلش بود و می گفت، نمی توانم خوشحال باشم. به همین دلیل خود او شروع کرد به حرف زدن درباره مدیر عامل استقلال: «کلا به خاطر شوخی ها و مصاحبه بعضی دوستان ناراحتم. به خاطر نوشته های خود شما در خبر. یک آقایی می گوید اگر پرسپولیس را قهرمان نکنم در دروازه دولت اعدامم کنید. چرا شما آدم های بزرگ این حرف را می زنید که بعد تیتر شود. به جای اینکه بعد از بازی کره جنوبی همه به بازیکنان ما یک خسته نباشید بگویند، دارند ما را می کوبند. واقعا چرا؟»

رویانیان تاکید می کند «امروز روز بدش است» و ادامه می دهد: «مهرداد پولادی بهترین نمایش را در بازی کره جنوبی داشت. ماهینی باعث شد که گل تیم ملی به ثمر برسد. او بود که بعد از ورود به زمین یک کرنر گرفت و یک خطا هم گرفت که همان را دژاگه سانتر کرد و نکونام گل کرد. سید جلال حسینی تمام توانش را گذاشت. نوری هم بازی خوبی انجام داد.» وقتی به او می گوئیم مطمئنید نوری خوب بود، می گوید: «نسبت به بازی های قبلی بهتر بود.» اما دلیل اصلی ناراحتی رویانیان. حرف هایی که در واقع خطاب به فتح ا… زاده گفته می شود: «به جای اینکه با ما رفتار خوب شود مدیر عامل باشگاهی حرف هایی را درباره پرسپولیس می زند و تازه می گوید شوخی است! حرف هایی که خارج از چارچوب است. واقعا به آدم برمی خورد. ایشان با من ناهار می خورد بعد به شما می گوید پیشنهاد داده که پرسپولیس را کنتراد از من بگیرد. آقای فتح ا… زاده شما که عاشق پرسپولیس خوی بودی. عاشق پرسپولیس هستی. اتفاقا من قائم مقام می خواهم. خیلی به او لطف کنم می توانم بگذارم قائم مقامم شود.»

رویانیان که همراه با لبخند این حرف های تند را به زبان می آورد، ادامه میدهد: «دوست عزیزی که می گویی به رویانیان این حرف را زدی، می شود بگوید کی گفتی؟ کجا در جلسه با من این حرف را زدی؟ چرا حرف نگفته را می گویی؟ ایرادی ندارد. شما که دوست داری به پرسپولیس بیایی. عاشق پرسپولیس خوی بودی حالا هم دلت می خواهد به پرسپولیس بیایی. ما معاونت زیاد دارم. می توانم به شما خیلی لطف کنم و به عنوان یکی از معاون های خودم انتخاب کنم!»

او که تاکید می کند در جلسه آنها حرف های دیگری زده شد و اصلا کل ماجرا یک چیز دیگر بود، توضیح می دهد: «شما واقعیت را بگو که در جلسه چه اتفاقی افتاد. عزیز من، آقای فتح ا… زاده، اصلا می توانی واقعیت را بگویی که در جلسه چه شد؟ می توانیی بگویی؟ خیلی جالب است اتفاقی که نیفتاده را می گویی. من انتظارم این است که حرف های رد و بدل شده و چیزهای گرفته شده را بگویی. همین!»

وقتی به رویانیان می گوئیم حرف های فتح ا… زاده تنها شوخی بوده و او جدی نگفته، با عصبانیت می گوید: «شوخی هم حدی دارد. دروغ که دیگر شوخی نیست. ایشان در همان جا شوخی کرد. یک ناهاری زدیم و شوخی کردیم. می توانست بگوید گپ خوبی زدیم، یا ناهار خوبی خوردیم. یا اینکه فکر نمی کردم رویانیان اینقدر فوتبال بفهمد و درباره اقتصاد اطلاعات داشته. کجا حرف از کنتراد و گارانتی شد؟ حالا که این حرف را زدید من هم می گویم حتی اگر بروم مدیریت پرسپولیس را به تو نمی دهم. به کسی می دهم که بتواند تیم را مدیریت کند. قطعا شما نمی تونی. اگر در استقلال شما فشار 14 است در پرسپولیس فشار 20 است چون هوادارهای ما بیشتر هستند. این پرسپولیس استقلال نیست که بتوانی مدیریتش کنی.»

او با خنده می گوید: «ایرادی ندارد ایشان می خواهد به پرسپولیس بیاید. عشق پرسپولیس دارد. ما آمادگی اش را داریم که لطف کنیم و یکی از معاونت ها را به ایشان بدهیم.» رویانیان در ادامه با خنده، جمله ای خطاب به فتح ا… زاده می گوید: «شما وقتی استقلال دربی را می برد ناراحت می شوی و از اتاقت اصلا در نمی آیی! از شما خواهش می کنم اگر می خواهی چیزی بگویی راستش را بگو در جلسه چه گذشت.» وقتی به رویانیان می گوئیم خب خودتان بگوئید در جلسه چه گذشت، پاسخ می دهد: «خلاف مردانگی است. نمی گویم.»
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)