خبرگزاری پرسپولیس : تمرین صبح امروز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس با بازگشت بازیکنان ملی پوش پس از شرکت در بازی تیم ملی مقابل ازبکستان برگزار شد.

در این تمرین که از ساعت 10:40 در زمین چمن مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار شد، همه بازیکنان به غیر از مهرداد پولادی و محمدحسین کنعانی حضور داشتند.

قرار بود این تمرین پشت درهای بسته برگزار شود اما پس از گذشت 45 دقیقه خبرنگاران اجازه حضور در ورزشگاه درفشی فر را پیدا کردند.

مهرزاد معدنچی، محمد قاضی، علی کریمی و هادی نوروزی چهار بازیکن مصدوم پرسپولیس به وزنه زدن و فیزیوتراپی پرداختند.

سایر بازیکنان نیز پس از گرم کردن و گوش دادن به صحبت های مانوئل ژوزه به تمرین دویدن سرعتی و حرکت با توپ پرداختند و پس از آن با تقسیم شدن به دو تیم سفید و قرمز فوتبال بازی کردند.

در این مسابقه محمدرضا خانزاده عملکرد خوبی داشت و دیوید کارنی بازیکن استرالیایی که برای شرکت در تست فنی به ایران آمده است هم یک بار توپ را به تیرک دروازه زد.

در حاشیه این تمرین سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با مدیر برنامه های کارنی گفت و گو کرد و پس از آن جلسه ای میان محمد رویانیان و مدیربرنامه های این بازیکن استرالیایی برگزار شد.

محمد رویانیان تمرینات سرخپوشان را از نزدیک مشاهده کرد و حدود 20 دقیقه با گل محمدی و ژوزه به صحبت پرداخت. سپس در جایگاه مخصوص خبرنگاران حضور یافت و با رسانه ها صحبت کرد. در پایان تمرین نیز رویانیان با کارنی صحبت کرد و به او گفت برای عقد قرارداد هیچ چیز مشخص نیست و تمرینات و نظر کادر فنی ملاک خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)