خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه منظورش فقط کریمی نیست، گفت: برخی بازیکنان فکر می‌کنند فقط خودشان درست می‌گویند.

 

محمد رویانیان پس از جلسه با بازیکنان پرسپولیس گفت: امروز آمدم تا به بازیکنان بگویم 30 میلیون هوادار منتظر نتایج شما هستند. پرسپولیس تیم کوچکی نیست و در این تیم بی انضباطی نداریم به بازیکنان تذکر دادم چون پرسپولیس بزرگ است مراقب رفتار خود باشند. هواداران از ما انتظار دارند و آبرو گرو گذاشتیم.

 

رويانيان در پاسخ به اين سوال كه آيا مي دانيد مشكل پرسپوليس چه چيزي است؟ گفت: بله مي‌دانم. داخل تيم برخي از بازيكنان احساس متفاوتي نسبت به مربي دارند. اول استيلي بود، بعد دنيزلي آمد و حالا ژوزه آيا همه اين مربيان ايراد دارند؟ خب اگر اين طور است فرگوسن را هم بياوريم شما ايراد خواهيد گرفت.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا منظورتان از اين حرف‌ها علي كريمي است كه به مربيان ايراد مي‌گيرد؟ گفت: خير. من شخص خاصي را نمي گويم. همه ما ايراد داريم.

 

وی افزود: متاسفانه در داخل تیم برخی بازیکنان رفتارهای متفاوت نسبت به سایرین دارند،‌ سال گذشته می‌گفتند مربی ایرانی نمی‌خواهیم، از دنیزلی ایراد گرفتند. این افراد می‌گویند ما فقط درست می‌گوییم و از همه ایراد می‌گیرند.

رویانیان ادامه داد: من حرف‌هایم را کلی زدم. با این شرایط و برخی بازیکنان اگر فرگوسن هم بیاوریم باز هم ایراد داریم. وقتی دیوار کج باشد، مشکلات هم وجود دارد. اگر فرگوسن را بیاوریم می‌تواند شرایط را درست کند؟

وی اظهار داشت: با 25 بازیکن قرارداد امضا کردم و به تعهدات خود جامه عمل پوشاندم. از این به بعد از پول خبری نیست و پول نمی‌دهیم و اگر خوب نباشند جریمه می‌کنیم. مگر ما مسخره هستیم و یا هواداران آدم نیستند؟ هواداران پرسپولیس بزرگ هستند و باید پاسخ محبت‌های آنها را داد.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اشاره به اين كه تا پايان قرارداد ژوزه از او حمايت خواهد كرد، گفت: امروز به بازيكنان گفتم هر كسي كه نمي‌خواهد مي‌تواند از پرسپوليس برود. هر كس براي جنگيدن و بازي نيامده بهتر است ديگر نباشد. گفتم اگر بازيكني اين شرايط را دارد اسم خودش را به سرپرست تيم بدهد. گفته بودم كه آخرين اولتيماتوم را مي‌دهم و امروز هم اين كار را كردم.

 

رويانيان گفت: ما هر چه فكر كرديم به اين نتيجه‌ نرسيديم كه مشكل پرسپوليس مربي يا كادر فني است، از نظر ما مشكل تيم روحي ـ رواني و فكري است. ما تا پايان قرارداد ژوزه از او حمايت مي‌‌كنيم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: به بازیکنان گفتم هر کس دوست ندارد در این تیم بازی کند و بجنگند، برود. هر کس اعتراض دارد اسمش را به سرپرست بدهد تا تکلیفش را روشن کنیم. این آخرین اولیتماتوم من بود و مطمئن باشید با هیچ کس تعارف ندارم و فقط می‌خواهم پرسپولیس نتیجه بگیرد.

 

رویانیان تاکید کرد: معتقدیم کادر فنی خوب است. از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل هستیم و تحت تاثیر مسائلی قرار گرفتیم. یک سری فشار‌ها با نام بازیکنان میلیاردی روی تیم ما است و این در شرایطی است که تیم‌های دیگر راحت با پول‌های بیشتر بازیکنان می‌خرند. اگر من حرفی می‌زنم هدفم دلسوزی است اما به این نتیجه رسیدم که در این فوتبال زیاد نباید پول خرج کرد. خیلی‌ها این کار را کردند اما جرم من این بود که راستش را گفتم و محکوم شدم.

وی درباره بی انگیزگی بازیکنان گفت: با هیچ بازیکنی تعارف ندارم چون همه باید برای 30 میلیون هوادار بجنگند. هواداران ناراحت هستند و هر کدام از بازیکنان نیز ناراحت باشند قراردادشان باطل می‌شود و باید بروند. من اسم نمی‌ برم که منظورم کدام بازیکن است اما به موقع عمل می‌کنم.

محمد رويانيان در پاسخ به اين سوال كه با صحبت‌هايي كه شما روز گذشته كرديد، به نظر مي‌رسد منظورتان علي كريمي بوده؟ گفت: باز هم مي گويم كه شخص خاصي مد نظر من نيست، اما همه مي دانند كه جواب اين سوال چيست به همه گفتم كه هر كسي كه دلش با اين تيم نيست بايد برود. هر بازیکنی که در پرسپولیس می‌ماند باید بجنگند. نهایتش این است که با یک سری جوان عاشق بازی‌ها را ادامه می‌دهیم. قطعا اگر به هواداران بگوییم تحمل کنند، تحمل می‌کنند. اشكالي ندارد كه ما در آغاز فصل با 25 بازيكن كار خود را شروع ‌كرده‌ايم و بعد مثلا 17 بازيكن داشته باشيم. اين شرايط، بهتر از اين است كه تابع اصول نباشيم. الان از همه دفاع كرده‌ام و خودم سيبل شده ام. كتك خورمان هم كه خوب است. همه چيز را تحمل كرده‌ام.

وی درباره اظهارات مایلی کهن گفت: متاسفانه آقای مایلی کهن تعادل لازم را ندارد. ایشان اول فصل اصرار داشت جلالی را سرمربی پرسپولیس کنیم، این کار را انجام ندادیم و ناراحت شده است. من فوتبال او را قبول دارم اما کم لطفی‌های او را قبول ندارم. ایشان فکر می‌کند فقط خودش درست می‌گوید که این طور نیست. اگر پای هواداران در میان نبود همین امروز از پرسپولیس می‌رفتم چون کار سخت شده اما حالا می‌مانم و تا آخرش هم هستم. گناه من این است که تیم خوب بسته‌ام و این کم لطفی‌ها به من می‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)