مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه با وزیر ورزش و جوانان برنامه‌های آینده پرسپولیس را به او ارائه کردیم.

 

محمد رویانیان پس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان ، اظهار داشت: در این جلسه برنامه‌های آینده باشگاه پرسپولیس را به عباسی ارائه دادیم و یک سری مطالب ریز و درشت را با وزیر ورزش در میان گذاشتیم. تمام معاونان و مدیران پرسپولیس هم در این جلسه حضور داشتند.

 

وی گفت: اقدامات و فعالیت‌های چند ماه گذشته را به اطلاع عباسی رساندیم و صحبت‌های خوبی انجام شد. وزیر ورزش هم از اهمیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت و تاکید کرد که باید تغییرات و کارهایی که انجام می‌شود با برنامه باشد و به فکر خدمت باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: در این جلسه قرار شد تحولات را در باشگاه پیاده کرده و همه با هم کمک کنیم تا این تیم دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند.

 

رویانیان با اشاره به تاسیس رادیو اظهار داشت: سالگرد تاسیس این رسانه را تبریک گفته و به تمام زحمت کشان این رسانه خسته نباشید می‌گویم. رادیو همیشه کنار ما بوده و جزئی از زندگی‌مان محسوب می‌شود و به عنوان یک رسانه خوب همیشه با ما خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)