پرسپولیس نیوز : نشست 3 ساعته مديرعامل باشگاه با سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس دقايقي پيش در دفتر محمد رويانيان به پايان رسيد.

محمد رويانيان در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس در اين باره گفت: جلسه حدودا سه ساعته‌اي با يحيي گل‌محمدي داشتيم و درباره وضعيت تيم موضوعات مهمي را بررسي كرديم. در اين نشست مطالب مهمي به بحث و بررسي همه جانبه گذاشته شد و سرمربي تيم وضعيت كلي تيم و بازيكنان را گزارش كرد و من نيز عدم رضايت خود از جايگاه تيم در جدول رده‌بندي ليگ را اعلام داشتم. در اين ارتباط آقاي گل‌محمدي توضيحاتي داشتند كه انصافا قابل توجه بود و ما به اين توضيحات منطقي و واقع‌بينانه صددرصد توجه خواهيم كرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره موضوعات مطرح‌شده در اين نشست گفت: به يحيي گل‌محمدي ماموريت داديم تا پايان سال گزارش کاملی از عملکرد بازيكنان را تا پایان فصل فصل ارائه کند تا در تصمیم گیری‌ها مدنظر داشته باشیم و همچنین لیست بازیکنان برای فصل آینده را نیز چند هفته قبل از پایان لیگ به باشگاه بدهد تا اقدامات لازم انجام شود.

رويانيان به نكته مهم ديگري اشاره كرد وگفت: در ارتباط با پرداخت قرارداد فصل جاري بازيكنان اعم از داخلي و خارجي اعلام كرديم كه از اين پس تنها با نظرهاي سرمربي تيم ايشان پرداخت‌ها به بازيكنان انجام خواهد شد و همچنين پاداش و جرايم نيز بر اساس نظر سرمربي اعلام مي‌شود.

رويانيان در ادامه گفت:‌ اعضاي محترم كميته فني باشگاه نقطه نظرات خود را بعد از بررسي همه جانبه به مديرعامل باشگاه اعلام خواهند كرد و از طريق باشگاه به سرمربي تيم منتقل خواهد شد.

رويانيان گفت: براي ما ليگ و جام حذفي مهم است و نمي‌خواهيم اين تفكر در تيم وجود داشته باشد كه همه تمركز و توان براي مسابقات جام حذفي گذاشته شود و در مسابقات ليگ شاهد كاهش انگيزه‌ها باشيم. پرسپوليس بايد در هر دو بخش با تمام قوا به ميدان برود و به ويژه در مسابقات ليگ براي جبران مافات بدون توقف حريفان را مغلوب كرده و به جمع تيم‌هاي برتر برسد. هدف‌گذاري ما در ادامه مسابقات كسب عنوان قهرماني در جام حذفي و كسب سهميه آسيايي از طريق ليگ خواهد بود.

رويانيان در ادامه افزود: جا دارد بر حسب وظيفه از حمايت‌هاي هواداران در فصل جاري تقدير و تشكر كنم چرا كه آنها به رغم نتايج تيم هرگز پا پس نكشيده و تيم محبوب‌شان را تنها نگذاشتند. هواداران پرسپوليس در چنين شرايطي كاري كردند كه پرسپوليس همچنان پرتماشاگرترين بازي‌ها را برگزار كند. مجموعه مديريتي باشگاه، كادر فني و بازيكنان بايد قدردان حمايت هواداران باشند و با تمام وجود در مسابقات ليگ و جام حذفي به ميدان رفته و دل هواداران را به دست بياورند. ما خود را خدمتگزار و خادم اين هواداران مي‌دانيم و شرمنده آنها هستيم و تلاش مي‌كنيم تا در پايان فصل جاري نتايجي حاصل شود كه رضايتمندي و شادي هواداران را در بر داشته باشد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پايان  از اعزام پنج بازيكن زير 21 سال پرسپوليس طي يك ماه آينده به منظور حضور در يك دوره آموزشي به آكادمي ترافيك برزيل خبر داد كه اين بازيكنان توسط سرمربي بزرگسالان و جمع‌بندي مسئولان تیم های پایه انتخاب خواهند شد. همچنين قرار است پنج مربي تيم‌هاي پايه پرسپوليس ظرف 48 ساعت آينده توسط اميد علی پورحسن معاونت ورزشي باشگاه و حميد استيلي رييس آكادمي پرسپوليس، جهت اعزام به برزيل به حضور در كلاس‌هاي پيشرفته مربيگري انتخاب شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)