خبرگزاری پرسپولیس : نشست اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشور درحالی با حضور رئیس فدراسیون و برخی از مدیران عامل تیم‌های لیگ برتری آغاز شد.

نشست اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشور به منظور بررسی پیش‌نویس پیشنهاد طرح جامع نظم باشگاهداری صبح امروز چهارشنبه با 20 دقیقه تاخیر در محل اتحادیه فوتبال کشور و با حضور علی کفاشیان و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ آغاز شد.

محمدحسین جعفری (مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی)، منصور قنبرزاده (مدیرعامل باشگاه نفت تهران)، صادق رئیسی‌کیا (مدیرعامل باشگاه راه‌آهن)، صادق درودگر (مدیرعامل باشگاه ملوان)، محمدرضا کشوری (سرپرست باشگاه صبا قم)، خلیل سپهر سبحانی (مدیر عامل باشگاه سایپا) و جعفر جعفری (مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی) از جمله مدیران لیگ برتری هستند که در این نشست شرکت کرده‌اند.

نفراتی همچون کنگانی (مدیر عامل پیشین شاهین بوشهر)، کاظم اولیایی، مهدی دادرس و مانوسی‌فر نیز در حالی در این نشست حضور دارند که غیبت محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس و علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در این نشست محسوس است.

علی کفاشیان در آغاز این نشست در مورد طرح نظام جامع باشگاهداری ضمن بیان مطلب فوق گفت: یکی از آرزوهای من در فدراسیون فوتبال این است که طرح نظام جامع باشگاهداری پس از ارائه به دولت به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و جنبه قانونی پیدا کند.

وی افزود: در این طرح به دنبال این موضوع هستیم که باشگاه‌ها مستقل شوند و دارای آئین نامه و اساسنامه مخصوص خود شده تا بتوانند حق و حقوق خود را بگیرند. همچنین شرایط به گونه‌ای نباشد که در برخی باشگاه‌ها با تغییر مدیریت سیستم و مجموعه‌ای که آن باشگاه زیر مجموعه آن است، وضعیتش تغییر کرده و یا بهتر و یا بدتر شود.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: تا به امروز ایراد از خودمان بوده که برای قانونمند شدن طرح نظام جامع باشگاهداری جلو نیامده‌ایم تا با قانونمند شدن این طرح بتوانیم از حق و حقوق خود دفاع کنیم. درحال حاضر ما نمی‌دانیم برخی باشگاه‌های ما با چه مشکلاتی روبرو بوده و با چه مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی تاکید کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم تا طی دو یا سه ماه آینده این طرح  از طریق دولت در اختیار مجلس قرار گیرد و با تصویب آن، نظام جامع باشگاهداری قانونمند شود، هرچند که ممکن است این طرح ایراداتی داشته باشد که باید برطرف شود.

کفاشیان با بیان اینکه درحال حاضر برخی باشگاه‌هایی مانند راه‌آهن در مورد پیگیری این طرح تعامل خوبی با ما داشته و با فدارسیون فوتبال همکاری می‌کنند که امیداریم این موضوع هرچه سریعتر به سایر باشگاه‌ها تامین داده شود، گفت: با تصویب این طرح یادگاری خوبی را سوی فدراسیون فعلی برای باشگاه‌ها به جا بگذاریم تا در آینده با این همه سختی‌های حال حاضر مواجه نشویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)