خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تایید صحبت های قبلی خود در خصوص مشکل سازی چند بازیکن در این تیم گفت: این مساله مربوط به دو سه بازیکن است که امیدوارم خود را اصلاح کنند.

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس، محمد رویانیان در گفتگو با برنامه نود افزود: من به عنوان یک خدمتگزار کوچک در این مملکت 30 سال  کار کردم و همه آبروی خودم را آوردم در پرسپولیس به خاطر مشکلاتی که وجود داشت. خوشحال هم هستم تلاش خودم را کردم. الان هم عقب نشینی نمی کنم و بخواهم فرار کنم و مشکلات را روی دوش کس دیگری بیندازم فرافکنی است اما این کار را نمی کنم و ایستاده ام و در خدمت هواداران هستم. من بهترین بازیکنان را به اقرار همه رسانه ها و کارشناسان به تیم آوردم و به من بگویید رویانیان باید چه کار دیگری بکند؟

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از بازیکن مشکل ساز علی کریمی است و این بازیکن اخراج می شود یا خیر پاسخ داد: من نمی خواهم اسم علی کریمی یا بازیکن دیگری را بیاورم. به طور کلی عرض می کنم یکی از مشکلات اساسی که به آن رسیدم به طور یقین مساله برخی بازیکنانی داخل تیم است که انتظاری که ما از آنها داریم را برآورده نمی کنند.

وی افزود: بحث تمام بازیکنان نیست و فقط دو سه نفر مد نظر من هستند که با  آنها مشکل دارم. بازیکن باید تابع مربی باشد تابع مقررات باشد ، قبل از بازی وسط بازی ، آخر بازی تلفن هایی می شود ارتباط هایی برقرار می شود. من امروز آخرین اولتیماتوم را دادم ، اگر این رفتار درست نشود برخورد می کنم. بازیکنانی که به تیم ، باشگاه و 30 میلیون هوادار تعهد دارند باید وظیفه خود را انجام دهند و با کسی تعارف ندارم. پرسپولیس تیمی است که پیکره تیم ملی از آن ساخته می شود ، و یکی از عمده ضعف های تیم ملی ما ناشی از افت پرسپولیس و استقلال است.

 

رویانیان تاکید کرد: بازیکنی ما خریدیم که آقای گل فصل پیش بوده و جوان 22 ساله است و مهاجم تیم ملی است باید وظیفه اش را انجام دهد. من نمی توانم تمام نود دقیقه کنار ایشان بدوم و بپرسم چرا 5 دقیقه در زمین می دوی؟ من تمام این مسائل را قبل از بازی دربی ورود کردم و رمزگشایی کردم و باید بگویم متاسفم. من با این بازیکنان قرارداد بستم و این انتظار را از آنها ندارم. شما آقای مهدوی کیا را نگاه کنید ، با این سن چگونه در زمین می دود و من به عنوان یک پاسدار در برابر او با این حسن اخلاق و شخصیت بالا تعظیم می کنم. ما واقعا از این بازیکنان توقع داریم ، 30 میلیون هوادار شوخی نیست ، باید غیرت و تعهد و شرافت و همبستگی و تلاش تا حد جانفشانی داشته باشیم. اگر وضعیت این گونه باشد احتمالا اجازه می گیرم و از نیم فصل خودم وارد زمین خواهم شد!

 

وی ادامه داد: من برای شعار تماشاگران متاسفم که از دقیقه 60 اعتراض می کنند.   شما بگویید رویانیان دیگر باید چه کار دیگری کند؟ کارهای فرهنگی ، ایجاد پرتال هواداران ، محکوم کردن کردن توهین به رسول الله از جمله اقدامات ما بوده است.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این که تیمش در پایان فصل در چه جایگاهی قرار خواهد گرفت گفت: بین تیم های اول تا چهارم خواهیم بود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)