مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از صمیم قلب همراه با هواداران پرسپولیس آرزو می‌کنم استقلال در بازی با الریان قطر به نتیجه درخشان برسد.

 

محمد رویانیان اظهار داشت: پس از اینکه استقلال موفق شد تیم خوب الاتفاق عربستان را شکست دهد دل هزاران ایرانی را خوشحال کرد و من در کنار همه پرسپولیسی‌ها آرزو و دعا می‌کنیم استقلال بتواند روز سه شنبه الریان قطر را با یک نتیجه خوب شکست دهد.

 

وی افزود: آرزوی قلبی ما این است که استقلال به 3 امتیاز برسد و امیدوارم بچه‌های با غیرت استقلال دست به دست هم از این میدان سخت سربلند بیرون بیایند. آرزوی قلبی من موفقیت استقلال و مخصوصا مهدی امیرآبادی و پورحیدری است. ما پیروزی استقلال را پیروزی خودمان می‌دانیم.

 

رویانیان تصریح کرد: همه می‌دانند پرسپولیس روز چهارشنبه کار سختی برابر الهلال عربستان دارد اما بازیکنان و مربیان مصمم هستند نتیجه‌ خوبی بگیرند. اولین بازی در هر تورنمنت شرایط خاص خودش را دارد و همه مردم دعا می‌کنند که نمایندگان ایران سربلند و سرافراز باشند. من به پرسپولیس و کسب نتیجه در این بازی امیدوارم.

وی یادآور شد: هنگامی که نام ایران به میان می‌آید باید تعلقات رنگی را کنار گذاشت. بازیکنان استقلال روز سه شنبه سفیران ایران در آسیا هستند و آرزوی ما پیروزی آنهاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)