پرسپولیس نیوز : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: خانواده محسن قهرمانی مثل خانواده خودم است و اهانت به خانواده ایشان را قویا محکوم می‌کنیم.

محمد رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: در خبرها خواندم که آقای محسن قهرمانی عنوان کرده‌اند که مورد سوء قصد قرار گرفته و یک موتور سوار به ایشان و خانواده‌اش حمله کرده است. در صورتی که چنین موضوعی صحت داشته باشد، قویا آن را محکوم می‌کنیم و معتقدیم که حریم شخصی افراد تحت هر شرایطی باید حفظ شود.

وی افزود: خانواده قهرمانی را مثل خانواده خودم می‌دانم و اهانت به خانواده ایشان را اهانت به خانواده خودم می‌دانم و باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این موضوع را شدیدا و قویا محکوم کرده و ما معتقدیم که حریم شخصی افراد باید حفظ شود. باشگاه پیگیری‌های لازم برای تضییع حق و حقوق تیم را از مراجع قانونی در فدراسیون فوتبال پیگیری می‌کند و چنین مسائلی به هیچ عنوان مورد تائید ما نیست و معتقدم هواداران فهیم پرسپولیس دست به چنین کارهایی نمی‌زنند و هر فردی که چنین کاری انجام دهد، از ما نیست.

رویانیان تصریح کرد: برغم اینکه پرسپولیس در سال‌های اخیر از قضاوت‌های محسن قهرمانی در دو بازی پرسپولیس برابر سپاهان و دربی فصل گذشته متضرر شده، ما حمله و اهانت به شخص ایشان و خانواده‌اش را شدیدا محکوم کرده و معتقدیم مسائل حقوقی و پیگیری حق و حقوق تضییع شده تیم باید از طریق قانون و فدراسیون فوتبال پیگیری شود و این قبیل کارهای زننده و ناپسند مورد تائید ما نیست. باز هم می‌گویم خانواده قهرمانی را مثل خانواده خودم می‌دانم و ایجاد مزاحمت برای ایشان و خانواده‌اش را هرگز تحمل نکرده و شخصا پیگیر این موضوع خواهم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)