خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ترجیح داد به اظهارات روز گذشته دایی پاسخی ندهد.

محمد رویانیان در مورد صحبت های علی دایی علیه وی اظهار داشت: درباره دایی حرف نمی زنم.

وی در مورد علی کریمی تصریح کرد: قضیه کریمی را خودم مدیریت می کنم تا ختم به خیر شود. کریمی را دوست دارم اما سعی می کنیم تصمیمی گرفته شود که به نفع باشگاه باشد.

 

وی افزود: قصد داشتم حضوری با ˈعلی کریمیˈصحبت کنم.اما این صحبت به دلیل اینکه او تا دیروز مسافرت بود و من نیز از امروز به مسافرت می روم، به روز دیگری موکول شد. پیش از این و در زمان برگزاری اردوی تیم ملی دو بار با ˈعلی کریمیˈ نشست داشتم و پس از بازگشت از مسافرت نیز با او دیدار خواهم کرد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درخصوص خبرمنتشر شده دریکی از رسانه ها مبنی بر خداحافظیˈعلی کریمیˈ از تیم پرسپولیس گفت: کریمی خداحافظی نکرده است و فکر نمی کنم که این موضوع صحت داشته باشد.

رویانیان تصریح کرد: کریمی را دوست دارم و خودم برای برطرف شدن مشکل او این مساله را مدیریت می کنم، چرا که وضعیت کریمی با افراد دیگر متفاوت است.

وی اظهارداشت:درهر خانواده ای چنین مشکلاتی پیش می آید اما اطمینان داشته باشید برای کریمی بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

رویانیان درپاسخ به این پرسش که آیا سکوت ˈعلی کریمیˈ در طول این مدت در بخشش او تاثیری دارد گفت: من به دنبال بخشیدن کسی نیستم، بلکه به دنبال این هستم مشکل کریمی به صورت ریشه ای حل شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکیدکرد:کریمی بازیکن بسیاربزرگی است و شک نکنید که پرسپولیس سابقه این بازیکن را فراموش نخواهد کرد و تصمیمی می گیریم که به اعتبار او لطمه نخورد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه باشگاه چطور درآمدزایی می کند، گفت: از هواداران سر چهارراه ها و پارک ها پول می گیریم! همه تلاشمان این است به لحاظ اقتصادی تیم، مشکلی نداشته باشد. کارهای اقتصادی هم انجام می دهیم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه دارد: اگر پولی از دولت گرفته باشم به همان میزان نیز باشگاه استقلال دریافت کرده است،اما در مورد درآمدزایی باید اعلام کنم که کدام فرد یا تشکیلاتی می گوید که از چه راهی پول کسب کرده است؟

رویانیان افزود: من باید به سازمان بازرسی کل کشور در خصوص نحوه درآمدزایی توضبح دهم اما اگر لازم باشد آن را در رسانه ها نیز اعلام خواهم کرد.

وی در مورد پیروزی مقابل راه‌آهن تصریح کرد: پیروزی شیرینی کسب کردیم. هنوز اول راه هستیم و کار در آینده سخت است. باید در بازی های آینده تلاش کنیم و همین روند را ادامه دهیم.

 

وی با تمجید ازعملکرد تیم پرسپولیس دردیدارهای اخیرگفت:به رغم حاشیه سازی ها،تیم پرسپولیس با قدرت و انسجام و روحیه کامل کار می کند و هواداران ناراحت هیچ مساله نباشند.

وی ادامه داد: تیم ما شرایط خوبی دارد و حاشیه ها را از پرسپولیس دور نگه می دارم و دیگر به گذشته باز نخواهیم گشت.

رویانیان خاطر نشان کرد: پرسپولیس در سه بازی اخیر 7 امتیاز کسب کرده که شاید هیچ تیمی نتوانسته چنین نتیجه ای به دست نیاورده باشد.

وی افزود: ما در تمامی نیمه های اول بازی ها گلی نخوردیم و در سه بازی اخیر نیز هیچ گلی دریافت نکردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)