پرسپولیس نیوز : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: عمره در ساخت و تربيت ديني بخصوص جوانان سهم بسياري دارد و من مي خواهم كارواني از ورزشکاران تشكيل دهم تا به اين سفر معنوي بيايند.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ، ابنا ، محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس روز سه شنبه 29 اسفند و در ديدارحجت الاسلام "نجفي روحاني" مسئول بعثه مقام رهبري در مدينه منوره گفت: از مسئولين سازمان حج و زيارت تقاضا دارم با توجه به نقش و تاثيري كه حضور ورزشكاران به لحاظ فرهنگي در عمره هم براي خود آنها و هم براي عموم مردم دارد، سهميه اي را به اين منظور اختصاص دهند.

رويانيان كه براي زيارت پيامبر گرامي اسلام(ص) به مدينه منوره مشرف شده است، گفت: خانواده پرسپوليس و هواداران آنرا امروز جمعيتي چند ميليوني تشكيل مي دهند. اين كه ورزش بخصوص فوتبال در زندگي همه ي مردم وارد شده است، يك واقعيت نه فقط جامعه ما كه همه ي جوامع بشري است.

وي گفت: با چنين سرمايه بزرگي كه ما در خانواده پرسپوليس داريم مي توانيم سهم بزرگي در نشر و ترويج فرهنگ اسلامي در جامعه و در ميان همه ي ورزشكاران و ورزش دوستان داشته باشيم.

رويانيان گزارشي از فعاليت هاي باشگاه پرسپوليس از جمله در زمينه ورزش فوتبال ارايه كرد و گفت كه پرسپوليس براي شناسايي و تربيت ورزشكاران مستعد و ساخت تيم هايي كه در آينده بتوانند معرف خوبي از ورزش ايران در سطح ملي و بين المللي باشند ، 200 مدرسه فوتبال در سراسر كشور داير كرده است كه در آن علاقه مندان به فوتبال از پنج سال تا 19 سال عضويت دارند و در صدد آن هستيم تا يك دانشگاه هم راه اندازي كنيم.

وي گفت كه اغلب ورزشكاران حرفه اي كشور ، جواناني مومن و معتقد هستند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت كه در روزهاي آينده با همتاي استقلالي اش براي راه اندازي يك كاروان بزرگ از ورزشكاران رشته هاي مختلف به قصد انجام عمره گفت و گو خواهد كرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس استقرار نظام جمهوري اسلامي در كشور و بقاي آن را مرهون رهبري امام راحل، رهبري معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي، ايثار شهدا و جانبازان و در صحنه بودن آحاد طبقات ملت و بخصوص جوانها برشمرد و تاكيد كرد :آنچه همواره و در همه ي موقعيت ها باعث آن شده است تا ستونهاي خيمه انقلاب همواره برافراشته تر باقي بماند وجود مقام عظماي ولايت ستون اصلي خيمه انقلاب و بودن همه و خصوصا جوانها در پشت سر ايشان بوده است .

رويانيان گفت : قويا ايمان دارم كه آنچه تاكنون مانع از آن شده است تا دشمنان كشور و انقلاب اسلامي نتوانند گوشه چشمي به ما داشته باشند، وجود با بركت رهبري معظم انقلاب اسلامي و رهبري هاي خردمندانه ايشان بوده است.

وي تاكيد كرد كه جامعه ورزش كشور همواره در پشت سر مقام معظم رهبري قرار داشته و افتخارات بسيار را نيز ناشي از تشويق ها و دلگرمي هايي مي داند كه معظم له در مناسبت هاي مختلف نسبت به ورزشكاران ابراز داشته اند.

در ادامه اين ديدار مديرعامل پرسپوليس با استفاده از يك برنامه رايانه اي كه براي او و همراهانش نمايش داده شد، با اماكن زيارتي و تاريخي مدينه منوره آشنا شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)