پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان می‌گوید سه بازیکن پرسپولیس که روز گذشته با آنها نشست داشته او را دلداری داده‌اند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نشست روز گذشته خود با سه بازیکن پرسپولیس اظهار کرد: جلسه واقعا دوستانه و رفاقتی بود کمی با بزرگترهای تیم صحبت کردم. برای من جای خوشحالی بود که این سه نفر دغدغه‌ چند بازیکن که کمتر پول گرفته بودند را داشتند و بدون این که شرطی بگذارند، مسائل خود را با ما در میان گذاشتند.

او ادامه داد: در واقع این موضوع یکی از بحث‌هایی بود که در این نشست مطرح شد. من هم به بازیکنان گفتم که ظرف یک هفته‌ این مشکلات را حل می‌کنم.

رویانیان با تمجید از حسینی، بنگر و نوری گفت: واقعا خوشحالم که چنین بزرگانی در پرسپولیس داریم. کمی هم من برای آنها درد دل کردم و جالب بود که آنها به من دلداری می‌دادند. در کل جلسه زیبایی برگزار شد اما بعضی از سایت‌ها چیزهایی نوشته‌اند که اصلا درست نبود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره این که چرا مشکلات مالی این تیم نسبت به فصل گذشته خیلی بیشتر شده است، گفت: اگر من تا الان 12 میلیارد خرج کرده باشم، تنها یک میلیارد آن را دولت داده است. هزینه سالانه باشگاه ما 25 میلیارد است. این تیم هم مال دولت است و دولت باید تعهد خود را در قبال باشگاه انجام دهد. از مسئولان وزارت ورزش و جوانان سوال دارم. کدام وزیر را می شناسید که پول کارمندانش را از جیب خودش بدهد؟ کدام وزارتخانه و سازمان و نهاد دولتی را می‌شناسید که مخارج آن نهاد را از جیب خود بدهد که من باید چنین کاری بکنم؟ برای آقای سجادی احترام قائلم اما این سوال من از ایشان است. بر اساس قانون باید 10 میلیارد به ما می‌دادند که تا الان فقط یک میلیارد داده‌اند.

او در پاسخ به این سوال که واکنش دایی به مشکلات مالی چه بوده است، گفت: من با دایی یک نشست مفصل و خصوصی داشتم. او واقعا تیم را خوب جمع کرده و همه بازیکنان قبولش دارند. او در نشستی که با هم داشتیم به من تاکید کرد هر چه زودتر مبلغی به بازیکنان تزریق شود و ما هم هر چه دایی بگوید انجام می‌دهیم.

رویانیان درباره تشکر دادگان از برگزاری جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس گفت: من هم باید از او تشکر کنم که به ما روحیه داد. در این شرایط سخت حضور دادگان برای ما نعمت است. واقعا در این دو، سه روز بعضی‌ها بی‌خود و بی جهت برای مراسم حاشیه درست کردند. مثلا گفته‌اند که حضور دادگان کل جشن را تحت تاثیر قرار داده بود. من می گویم اگر این جشن فقط برای دادگان ترتیب داده شده بود هم ارزش داشت که چنین مراسمی را برگزار کنیم. به هر حال او کم کسی نبوده و برای مملکت زحمت کشیده است. حضور همایون بهزادی با این کهولت سن در روز تولدش در کنار حضور افرادی همچون یحیی گل محمدی، خداداد عزیزی، محمدرضا طالقانی، عبدالله موحد، محمد نصیری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هنرمندان محبوب سینما و تلویزیون واقعا زیبا بود. 90 درصد پیشکسوتان باشگاه در این جشن حاضر بودند. این جشن برای بازیکنان فعلی نبود که برای 50 سال تاریخ این باشگاه برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان با اشاره به ممنوع‌المصاحبه شدن بازیکنان این تیم تا برگزاری داربی گفت: از بازیکنان خواستیم تا زمان داربی بدون هماهنگی با کادر فنی و سرپرست تیم صحبت نکنند. واقعیت این است که مصاحبه دو، سه بازیکن جوانمان دردسرساز شد. ما باید در فاصله مانده تا بازی با استقلال با فتح‌الله‌زاده هماهنگ کنیم که فضا مثبت شود و تماشاگران بازی خوبی را از این دو تیم ببینند. با کری خوانی نمی‌شود فضا را مثبت کرد و اصلا این حرف‌ها فایده‌ای ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)