خبرگزاری پرسپولیس :  مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خطاب به بازیکنان این تیم گفت: اکنون فصل جدیدی را پیش رو دارید. 

باشگاه بر اساس اصول حرفه‌ای از شما می‌خواهد که به مسائل خارج از زمین کاری نداشته باشید و همت و تلاش خود را متوجه بازگرداندن پرسپولیس به جمع مدعیان کنید.

محمد رویانیان که امروز با حضور در درفشی‌فر در جمع سرخپوشان سخن می‌گفت، خطاب به آنها افزود: نیم فصلی که گذشت را فراموش کنید. نباید به آنچه گذشت فکر کنید. اکنون یک فصل جدید پیش روی پرسپولیس و شما قرار دارد و اعتقاد داریم توانایی و استعداد لازم برای قرار دادن پرسپولیس در جمع مدعیان را دارید.

وی ادامه داد: آنچه باید مورد توجه باشد، کم کردن فاصله امتیاز با صدر جدول لیگ است. نباید به مسائل بیرون از زمین کاری داشته باشید. بحث کادر فنی هم به بازیکنان ارتباط پیدا نمی‌کند. شما بازیکنانی حرفه‌ای هستید که با باشگاه قرارداد حرفه‌ای دارید. باید کار خود را به عنوان یک بازیکن انجام بدهید و اصلا درباره بحث مربی ورود نکنید.

رویانیان تصریح کرد: از شما می‌خواهم همت، اتحاد و همدلی خود را بیشتر کنید تا دل هواداران را به دست بیاورید و باعث سربلندی آنها و باشگاه پرسپولیس بشوید. انتظار باشگاه از شما این است که براساس اصول حرفه‌ای کار خود را دنبال کنید و جایگاه واقعی خود و پرسپولیس را به تصویر بکشید.

محمد رویانیان پس از این نشست، در جلسه‌ای اختصاصی با یحیی گل‌محمدی شرکت کرد و با وی درباره مسائل تیم به گفتگو نشست.

رویانیان در پایان این جلسات، سری به مدرسه فوتبالی زد که در مجموعه درفشی‌فر فعالیت می‌کند. او در جمع بچه‌ها حاضر شد و با آنها فوتبال بازی کرد که صحنه‌های جالبی هم رقم خورد. مدیر عامل پرسپولیس در این بازی در نقش دروازه‌بان حاضر شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)