مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا سقف خواسته هایش نیست و تصمیم دارد پرسپولیس را به یک تیم جهانی تبدیل کند.

 

محمد رویانیان می گوید با وجود نتایج درخشان پرسپولیس در آسیا خودش را مدیر موفقی نمی داند، چرا که اهداف بزرگی در سر دارد که در کوتاه مدت عملی نخواهد شد.

 

* واقعا فکر می کردید پرسپولیس در قطر 3 بر صفر الغرافه را شکست دهد؟

_ خدا را شکر می کنم که برد با ارزش و خوبی مقابل الغرافه کسب کردیم. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نزدیک به همان تیمی است که قصد داریم بسازیم، الان هم در شرایطی نیستیم که به عقب برگردیم و افسوس بخوریم، تنها راه موفقیت برای ما حرکت رو به جلو است. فکر کردن به گذشتن قطعا جز عقب گرد و موارد منفی حاصلی برای ما نخواهد داشت و باید شدیدا از آن حذر کنیم.

 

* وقتی نتایج پرسپولیس را در آسیا می بینید، افسوس نمی خورید که ای کاش تغییرات زودتر انجام می شد و دنیزلی را به پرسپولیس می آوردید؟

_ من از ابتدای فصل در پرسپولیس نبودم و در واقع مسئول بخشی از کار هستم که خودم در راس آن حضور داشتم، چیزی که منظور شماست مربوط به زمانی است که من در پرسپولیس نبودم.

 

* یعنی اگر شما از ابتدای فصل در پرسپولیس بودید، دنیزلی را از اول به پرسپولیس نمی آوردید؟

_ به نظر من پرسپولیس از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشت که فقط به مربی و سرمربی محدود نبود، قطعا اگر این مشکلات را نداشت در جام حذفی به آن شکل حذف نمی شد و در لیگ هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود، اما صرف نظر از این مسائل استیلی هم مربی بدی نبود و انصافا در زمانی که به پرسپولیس آمدم استیلی هم بد کار نکرد!

 

* نتایج اخیر پرسپولیس باعث شد نظرات نسبت به مدیریت شما مثبت شود و دیدگاه ها نسبت به مدیرعاملی رویانیان تغییر کند.

_ من هنوز خودم را مدیر موفقی نمی دانم!

 

* چرا؟

_ چون اهداف بزرگی را در سر دارم و خودم می دانم که تا رسیدن به آن ها راه طولانی در پیش است.

 

* چه اهدافی مدنظر شماست که راه طولانی برای رسیدن به آن در پیش دارید؟

_ اهداف من خیلی ریشه ای تر از این هاست. ساختن یک باشگاه حرفه ای و پرسپولیسی که ممتاز باشد و جدا از موفقیت های آسیایی به سمت جهانی شدن پیش برود. من برای عملی کردن تفکراتم حداقل به 2 یا 3 سال زمان نیاز دارم در حالی که فقط 7 ماه از حضورم در این باشگاه گذشته است.

 

* نگفتید توقع پیروزی 3 بر صفر مقابل الغرافه را داشتید؟

_ در واقع من طور دیگری به این نتیجه نگاه می کنم، آنجا که این پیروزی در 10 سال اخیر لیگ قهرمانان آسیا بی سابقه بود و شکست دادن رقیب در خانه حریف با این نتیجه برای پرسپولیس کمتر سابقه داشته است.

 

* فکر می کنید چه عواملی باعث شد تا پرسپولیس تا این حد متحول شود؟

_ ما هر کجا احساس کمبود و ضعف داشتیم آن را رفع کردیم، با نظر دنیزلی آسمیر آودوکیچ را آوردیم که در باشگاه ها این سرمایه گذاری روی یک دروازه بان خارجی کم سابقه است، پولادی را برای دفاع چپ آوردیم و مشکلاتمان حل شد ، می خواهم بگویم، کادرفنی ، بازیکنان ، مدیریت ، هواداران و همه و همه عالی کار کردند ، ضمن اینکه دنیزلی هم می خواهد پرسپولیس را قهرمان آسیا کند و انگیزه زیادی دارد.

 

* فکر می کنید چه تیمی به همراه پرسپولیس راهی مرحله بعد می شود؟

_ پرسپولیس به عنوان تیم اول صعود می کند، در این خصوص تردید نکنید. این نکته را هم به خاطر داشته باشد که گروه ما سخت ترین گروه غرب آسیا بود، باید دید در بازی های آینده کدام تیم به همراه پرسپولیس صعود می کند.

 

* واقعا پاداش 5 هزار دلاری برای پیروزی مقابل الغرافه پرداخت می کنید؟

_ در مدیریت من اصل تشویق و تنبیه وجود دارد و برای پاداش این پیروزی هم صدق می کند اما ترجیح می دهم مبلغ آن را اعلام نکنم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)