پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان بار دیگر از مسئولان فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت: داوران محترم کشور بدانند که حامی واقعی آنها من هستم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهار نظرهای برخی از کارشناسان داوری درباره مسایل چند روز گذشته، اظهار کرد: بزرگ‌ترین چالش داوران همین اظهار نظرهای به اصطلاح کارشناسی است که به جامعه داوری لطمه وارد کرده است. داوران محترم کشور بدانند که حامی واقعی آنها من هستم و به زودی دیدگاه‌های من را درباره جایگاه و عظمت بالای داوری خواهند فهمید.

 

وی افزود: من هر چه گفتم گوشی بدهکار حرف‌هایم نبود، اما باز هم می گویم که حفظ شأن و جایگاه داوری این گونه نیست که تاکنون عمل شده است. آقایان پشت داوران سنگر گرفته‌اند. حال چگونه می‌خواهند که از داوری دفاع کنند. اگر راست می‌گویند داوران را در پوشش حصاری امن و دیواری قرار دهند که مبتنی بر اعتماد، تعامل، مهربانی و توام با عدالت باشد.

 

رویانیان تاکید کرد: من قبلا هم گفته بودم که این انتقادها به داوران نیست، بلکه به سیستم‌ داوری است. اشکال کار هم همینجا است که دور داوران یک حصار کشیده‌اند. در حالی که این حصار باید با محبت و عدالت همراه باشد و به جای دفاع از اشتباه‌هات داوری باید از عظمت و شأن بالا،‌ اقتدار و جایگاه ارزشمند داوران دفاع کنید. متاسفانه مسئولان با رفتار اشتباه خود از اشتباهات داوری دفاع می‌کنند که همین موضوع به اصل داوری ضربه زده است. قطعا یکی از معدود افرادی در فوتبال که با تمام وجودش به فکر داوران است و برای آنها ارزش قائل است، من هستم. آقایان شما باید در موضوع داوری میان جامعه فوتبال اعتماد ایجاد می‌کردید، اما تنها به بی‌اعتمادی‌ها افزودید.

 

به گزارش ایسنا، در شرایطی رویانیان دوباره از سیستم داوری فوتبال انتقاد کرده که پیش بینی می‌شد پس از دیدار امروزش با علی کفاشیان از حجم انتقادها کم کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)