پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: علی دایی هنگام امضای قرارداد هیچ شرطی برای بودن و نبودن بازیکنان نگذاشته بود.

محمد رویانیان در واکنش به اظهارات علی کریمی پس از پیروزی تراکتورسازی مقابل مس کرمان و قهرمانی در جام حذفی مبنی بر اینکه مربی حال حاضر پرسپولیس شرط گذاشته بود تا او در تیم نباشد، گفت: من هرگز دوست ندارم جوابی به این صحبت‌ها بدهم چون فوتبال را دیگر به خودشان سپردم اما دایی شرطی برای بودن و نبودن بازیکنی در پرسپولیس هنگام امضای قرارداد نگذاشته بود.

وی افزود: من نمی‌خواهم جواب هیچ‌کس را بدهم مردم همه‌چیز را می‌دانند و قضاوت می‌کنند. آنها بهترین قاضی هستند و امیدوارم از من رضایت داشته باشند. من الان در جبهه دیگر به فکر خدمت به کشورم هستم و امیدوارم بتوانم به هدفم برسم.

مدیرعامل سابق پرسپولیس تاکید کرد: علی کریمی صحبت هایی را انجام داده، اما برای این بازیکن آرزوی موفقیت دارم و همان طوری که گفتم من دیگر کاری با این فوتبال و فوتبالیست ها ندارم،. همین جا از آنهایی که علیه من بودند و برای زدنم تلاش کردند، خسته نباشید می گویم،‌ اما به آقایان می‌گویم حالا که من کاری ندارم، شما هم رعایت کنید چون دیگر در فوتبال نیستم و زندگی من جای دیگری است. دوباره تاکید من که این فوتبال برای کریمی و امثال اوست و به همین دلیل برایش آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)