خبرگزاری پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: به طور حتم در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور با یک تیم کامل در مسابقات شرکت می کنیم و درباره صدور مجوز حضور یا عدم حضور بهداد سلیمی در لیگ وزنه برداری امسال، تابع تصمیم فدراسیون وزنه برداری و شخص آقای رضازاده هستیم.

محمد رویانیان در پاسخ به این سوال که مسئولان برگزارکننده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور اعلام کرده اند؛ بهداد سلیمی به دلیل تشکیل تیم یک نفره از سوی باشگاه پرسپولیس نمی تواند در مسابقات لیگ وزنه برداری امسال شرکت کند، گفت: ما قبلا گفته بودیم و حالا نیز می گوئیم که قهرمانانی مثل بهداد سلیمی و احسان حدادی برای ما عزیز هستند و ما برای حمایت از قهرمانان ملی و بین المللی کشورمان در گام اول با این عزیزان قرارداد بسته ایم و فصل آینده نیز با تیم کامل در مسابقات لیگ وزنه برداری شرکت خواهیم کرد. بنده این موضوع را به ریاست محترم فدراسیون وزنه برداری، پهلوان حسین رضازاده که مایه مباهات و افتخار ورزش کشورمان هستند، اعلام کرده بودم.

وی افزود: در حال حاضر نیز انتظار خاصی از بهداد سلیمی نداریم. ما به این قهرمانان اعلام کرده ایم هر زمان که آمادگی حضور در مسابقات را داشتند، به ما اعلام کنند. اگر هم قانون اجازه نمی دهد که پرسپولیس با یک ورزشکار در لیگ امسال شرکت کند، ما تابع تصمیم فدراسیون وزنه برداری هستیم و به قانون احترام می گذاریم اما اگر قانون اجازه دهد و از نظر فنی و حرفه ای حضور سلیمی در مسابقات امسال زمینه ساز قرار گرفتن او در شرایط آمادگی بهتر باشد، سلیمی در مسابقات امسال شرکت خواهد کرد.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: در مجموع ما تابع تصمیم فدراسیون وزنه برداری و شخص آقای رضا زاده هستیم و باید تاکید کنم، به احترام افتخارآفرینی، مدال آوری و حمایت از قهرمانان ملی کشورمان با سلیمی قرارداد بسته ایم و نمی خواهیم به واسطه عقد این قرارداد فشاری به این ورزشکاران وارد کنیم. برای مسابقات فصل آینده لیگ وزنه برداری نیز با یک تیم کامل شرکت می کنیم و از نظرات کارشناسی و مشورت های فنی پهلوان رضازاده و کوروش باقری سرمربی توانمند تیم ملی نیز بهره خواهیم برد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)