خبرگزاری پرسپولیس : محمد رویانیان از پاسخ به صحبت‌های علی دایی خودداری کرد و گفت: خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در تمرین امروز تیمش حضور یافته، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمده‌ام که به بازیکنان و اعضای تیم بگویم که هر اتفاقی که در خارج از زمین می‌افتد، ارتباطی به تیم و اعضای آن ندارد و ما هستیم که باید آن‌ها را رفع کنیم و تیم من باید با آرامش کامل کار خود را دنبال کند..

خبرنگاری درباره صحبت‌های علی دایی از رویانیان پرسید که وی در پاسخ گفت: ان‌شاءالله خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند و ما را به راه راست هدایت کند. در آیین‌ ما از دین و اعتقادات و مرام و ظاهر کسی نمی‌پرسند بلکه از انسانیت افراد می‌پرسند. کاری ندارم دایی چه حرفی زده اما انشاءالله خداوند عاقبت همه را ختم بخیر کند و همه را به صراط مستقیم هدایت فرماید.

 

رویانیان گفت: اگر دوست دارید شفاف‌سازی کنم این کار را انجام می‌دهم، آقایان در آیین و دین ما از مرام و ظاهر یک نفر نمی‌پرسند، در دین ما توجه به انسانیت حرف اول را می‌زند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به صحبت‌های دایی آیا در فوتبال خواهید ماند گفت: ما که دوست نداریم در فوتبال باشیم. فوتبال خوب نیست اما شما هم کمی شلوغش می‌کنید. مگر دوست دارید من در پرسپولیس نمانم؟ فعلاً هستم و کارم را با قدرت دنبال می‌کنم اما شماها هم شلوغش نکنید چون جو متشنج خواهد شد. دوست داریم آرامش به پرسپولیس برگردد تا به نتایج خوب برسیم.

خبرنگاری از مدیرعامل پرسپولیس درباره انتقاد پیشکسوتان از حضور شیرینی به عنوان سرپرست تیم پرسید که وی گفت: اگر اجازه دهید همه این مسائل را حل خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)