خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به موضوع علی کریمی گفت: هیچ‌کس با عذرخواهی کوچک نمی‌شود.

محمد رویانیان در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع هواداران در مورد علی کریمی گفت: در مورد کریمی عجله نکنید. او باید بداند عذرخواهی آدم را بزرگ می‌کند و کسی با عذرخواهی کوچک نمی‌شود. با کریمی در ارتباطم و  سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

وی افزود: کریمی باید بیاید و در این زمین (درفشی‌فر) همراه بازیکنان تمرین کند و با یک وحدت و همبستگی قدرت تیم را به همگان نشان دهد. پرسپولیس مال کریمی است و اجازه سوءاستفاده به هیچکس را نمی‌دهم. با کریمی در تماس هستم تا کسی سوءاستفاده نکند.

 

در انتهای تمرین امروز رویانیان به تمرین آمد و چند دقیقه‌ای برای بازیکنان صحبت کرد و سپس عازم یک سفر کوتاه به خارج از کشور شد. رویانیان هنگام خروج از تمرین با درخواست مجدد هواداران برای بازگشت کریمی مواجه شد. یکی از هواداران خطاب به رویانیان گفت: علی کریمی بازیکن بزرگی است و می‌تواند با یک عذرخواهی به خود شخصیت ببخشد و به تیم بازگردد.

 

رویانیان هم با تشکر از او گفت: من هم با حرف شما کاملا موافقم امیدوارم که این اتفاق بیفتد من شخصا ماجرای کریمی را مدیریت می‌کنم. کریمی یا باید به تیم بیاید و وحدت و همبستگی را با سایر بازیکنان به نمایش بگذارد یا اینکه خود من از او حمایت خواهم کرد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)