در حال بررسی شرایط ادینهو هستیم/ مذاکرات نهایی را با نوری انجام می دهیم

مرجع خبری پرسپولیس : محمد رويانيان به هواداران پرسپوليس وعده مي‌دهد اين تيم را براي فصل بعد فوق كهكشاني مي‌بندند.

  

مديرعامل باشگاه پرسپوليس پيش از آغاز مراسم افتتاح سايت جديد باشگاه پرسپوليس اظهار كرد: امروز از پورتال جديد باشگاه پرسپوليس رونمايي مي‌كنيم؛ سايت جامعي كه بسياري از اطلاعات و برنامه‌ها در آن هست، ضمن اين كه ما امروز از لوگو و آرم جديد باشگاه هم رونمايي خواهيم كرد.

 

وي ادامه داد: سايت جديد آنقدر جامع و پيشرفته است كه هواداران مي‌توانند با آن زندگي كنند و انواع و اقسام و خدمات، اطلاعات و فروشگاههاي مختلف در اين سايت وجود دارد. سايت ما جزو سايت‌هاي برتر دنيا خواهد شد چرا كه قصد داريم با باشگاه‌هاي معتبر جهان ارتباط برقرار كنيم.

 

رويانيان درباره آمدن مهرداد پولادي به پرسپوليس گفت: من به پولادي گفتم كه ما بازيكني را مي‌خواهيم كه به تيمش و باشگاه‌ش احترام بگذارد. اگر پولادي نتواند به مس و سرمربي عزيزش احترام بگذارد، پس به پرسپوليس هم نمي‌تواند احترام بگذارد. بعد از آن پولادي مصاحبه كرد. ما با او جلسه گذاشتيم و گفتيم كه در پرسپوليس احترام حرف اول را مي‌زند.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه براي داربي فردا استرس داريد يا خير گفت: فكرم مشغول است، اما استرس ندارم. من تا به حال از زماني كه به فوتبال آمده‌ام به ورزشگاه نرفته‌ام. شايد فردا براي ديدار بازي به ورزشگاه بروم. تيم ما انصافا از داربي قبل شرايط بهتري دارد. ما در آن بازي استرس داشتيم. بازيكنان ما اگر فردا خوب فوتبال بازي كنند و جوسازي و حاشيه سازي وجود نداشته باشد ما قادر به پيروزي هستيم، چرا كه در فوتبال چيزي كم نداريم.

 

وي درباره انتخاب عليرضا فغاني به عنوان داور داربي هفتاد و چهار گفت: همه داوران خوب هستند، اما اميدوارم كه در بازي‌ها تحت تاثير چيزي قرار نگيرند.

 

وي با اشاره به قرعه كشي جديد باشگاه پرسپوليس در سايت اين باشگاه گفت: هواداران مي‌توانند از امروز در سايت ثبت‌نام كنند و تا 22 بهمن وقت دارند. جوايز بسيار نفيسي هم براي اين قرعه كشي گذاشته‌ايم از جمله خودرو، سفر حج و عتبات عاليات. بار قبل حدود 485 هزار نفر در سيستم ثبت‌نام كردند و ما مي‌خواهيم اين عدد به دو تا سه ميليون برسد.

 

رويانيان در پاسخ به اين سوال كه گفته بوديد پرسپوليس كهكشاني شده گفت: به هواداران پرسپوليس اين را مي‌گويم كه پرسپوليس دارد همان پرسپوليسي مي‌شود كه آن‌ها مي خواهند. البته كهكشاني‌ها هم ممكن است ببازند، كما اين كه تيم كهكشاني ليگ كه استقلال بود، در نيم فصل دوم دو باخت داشت، اما پرسپوليس در حال مستعد شدن است، به خصوص براي فصل بعد كه با اطمينان مي‌گويم در فصل بعد پرسپوليس فوق كهكشاني مي‌شود.

 

رويانيان درباره تعيين پاداش براي پيروزي استقلال گفت: ما هم خوب پاداش مي‌دهيم و خوب هم جريمه مي‌كنيم. براي اين بازي هم پاداش تعيين كرده‌ايم و با نظر دنيزلي آن را به بازيكنان گفتيم.

 

وي ادامه داد: من ديشب با دنيزلي صحبت كردم. او هم آماده اين بازي است. مشكلي نداشت و راحت بود.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ادامه درباره احتمال جذب پژمان نوري و ادينيو گفت: صحبت‌هايي شده، شرايط ادينيو و پژمان نوري بررسي شده و با دنيزلي هم صحبت‌هايي در اين‌باره شده است. البته دنيزلي بيشتر تمايل دارد كه بازيكنان ايراني به پرسپوليس بيايند. بايد بررسي كنيم و ببينيم كه آيا نوري مي‌تواند در ليگ قهرمانان آسيا و در ليگ برتر براي ما بازي كند يا خير؟ به محض اين كه از اين موضوع مطلع شديم با آن‌ها صحبت‌هايمان را نهايي مي‌كنيم.

 

رويانيان در پايان خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: پرسپوليس متعلق به شماست. طرفداران پرسپوليس بيشتر از هر تيم ديگري هستند. بدانيد كه پرسپوليس بزرگ بوده، هست و بزرگ‌تر هم خواهد شد. شما منتظر يك پرسپوليس تمام عيار با ويژگي‌هاي منحصر به فرد در فصل بعد باشيد. البته الان هم تيم خوبي داريم كه به كمك شما نياز دارد به ويژه‌ در بازي فردا مقابل استقلال. از هواداران مي‌خواهم كه در دهه فجر و دهه پيروزي انقلاب با عشق و شور و انسجام و برادري به ورزشگاه بياييد و قبل از هر چيز شورتان را به مردم ايران تقديم كنيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)