مرجع خبری پرسپولیس : هر چند برای قضاوت در مورد عملکرد محمد رویانیان به زمان بیشتری نیاز است اما آمار و ارقام نشان می دهد عامل ناکامی های پرسپولیس در لیگ یازدهم مدیریت حبیب کاشانی در این باشگاه بود.


در روزهایی که پرسپولیسی ها در رتبه های انتهای جدول قرار گرفته بودند و بدترین شروع تاریخ لیگ را به ثبت رساندند بسیاری از خود می پرسیدند علت ناکامی های این تیم در لیگ یازدهم چیست؟

حبیب کاشانی در هفت هفته حضور روی صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس در لیگ یازدهم تنها 6 امتیاز گرفت. به عبارت دیگر میانگین امتیازات کسب شده در زمان مدیریت کاشانی از یک امتیاز هم کمتر بود!

 

 

سرخپوشان فصل را با تساوی مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی آغاز کردند. اولین شکست در بوشهر از راه رسید و پس از آن در تهران مقابل شهرداری تبریز تکرار شد. تساوی مقابل مس سرچشمه و سرانجام اولین پیروزی و در واقع تنها پیروزی پرسپولیس با حبیب کاشانی در لیگ یازدهم مقابل نفت آبادان در ورزشگاه آزادی رقم خورد.

 

پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی داشت اما در نهایت با یک امتیاز به تهران بازگشت تا با رتبه دو رقمی به استقبال دربی برود! قبل از این مسابقه بود که خبرهایی مبنی بر برکناری کاشانی از مدیریت پرسپولیس در صورت ناکامی سرخپوشان مقابل رقیب دیرینه منتشر شد اما بنا به مصلحت همه چیز به پایان بازی با استقلال موکول شد.


سومین شکست متوالی در دربی اما مهر تاییدی بود بر تمام اخبار پیرامون مدیریت باشگاه پرسپولیس تا پس از اعلام اسامی هیئت مدیره باشگاه (بعد از دو سال) سکان مدیریت سرخپوشان به محمد رویانیان سپرده شود.


با حضور رویانیان سیر حرکتی پرسپولیس در لیگ یازدهم دگرگون شد و سرخپوشان با گل دقیقه 93 کریمی مقابل فجر در جاده موفقیت قرار گرفتند. دومین پیروزی متوالی مقابل صبای قم که از مدعیان قهرمانی لیگ یازدهم محسوب می شود موجب شد تا رویانیان در دومین هفته حضورش در باشگاه پرسپولیس با رکورد امتیازات تیم تحت رهبری کاشانی در هفت هفته ابتدایی لیگ برابری کند!

در ادامه نمودار حرکتی و نتایج پرسپولیس را در 9 هفته ابتدایی لیگ ملاحظه می کنید:

انتهای گزارش اختصاصی / استفاده از این خبر تنها با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)