هدف ما جام گرفتن نیست، می خواهیم اصولی کار کنیم / پرسپولیس تا پایان سال 91 یک باشگاه حرفه ای می شود

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هدف من در پرسپولیس جام گرفتن نیست و می‌خواهیم اصولی کار کنیم و باشگاه حرفه‌ای بسازیم.

 

محمد رویانیان درباره برگزاری جشن قهرمانی تیم “ب” پرسپولیس و تقدیر از بازیکنان این تیم و پیسکسوتان باشگاه گفت: خوشحالم که شب گذشته سرمایه‌های واقعی پرسپولیس و ایران در عرصه ورزش، تاریخ و فرهنگ یعنی پیشکسوتان را دیدم.

 

این عزیزان نام آورانی هستند که افتخار ایران محسوب می‌شوند. این بزرگان شناسنامه فوتبال هستند.

 

وی افزود: جا دارد به تیم جوان پرسپولیس که موفق شده در مسابقات باشگاه‌های تهران با درخشش به مقام قهرمانی برسد، تبریک بگویم. همچنین جا دارد به اسماعیل حلالی مربی این تیم و همکارانش تبریک ویژه‌ای بگویم که با درایت خاصی تیم “ب” پرسپولیس را جمع و جور کردند و به مقام رساندند. اینها حاصل تلاش سردار زارع و عالمی که ماموریت دارند تیم‌های پایه ما را بسازند است.

 

رویانیان با اشاره به حضور دراکوویچ دروازه‌بان جدید پرسپولیس گفت: خوشحالم یک مهمان خارجی به دعوت باشگاه به ایران آمده است. امیدوارم صحبت‌های خوبی با او داشته باشیم. این دروازه‌بان مانند سایر دروازه‌بانان ما بسیار توانمند است.

 

وی در خصوص علی پروین تاکید کرد: به همه پیشکسوتان افتخار می‌کنم اما من هم یک اسطوره بزرگ دارم که نام او علی پروین است. 5 ماه است در کنار پروین کار می‌کنم، همچنین از کاشانی درس گرفتم و با کلانی هم کلام شدم و یاد گرفتم اما من را پروین پرورش و با حمایت همه جانبه رو به جلو حرکت داد. پروین اسطوره تمام نشدنی باشگاه پرسپولیس است و تک تک ما به او افتخار می‌کنیم. همچنین درود بر محمود خوردبین که او هم یکی از شناسنامه‌های باشگاه پرسپولیس است.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور پروین در ورزشگاه آزادی برای حمایت از استقلال گفت: علی پروین نشان داد هم قهرمان است، هم پهلوان. افتخار من است که این درس‌ها را از پروین یاد بگیرم. او به من آموزش می‌دهد. ما باید یاد بگیریم چطور راه این بزرگان را ادامه دهیم. دیدید استقلالی‌ها با چه شور و نشاطی از پروین حمایت کردند.

 

رویانیان یادآور شد: برای ارج نهادن به پیشکسوتان پرسپولیس قصد داریم با تلاش آقای اسماعیلی مسئول فرهنگی باشگاه کتاب جامع پرسپولیس را منتشر کنیم و در خصوص پیشکسوتان بیشتر در باره آن بنویسیم تا مردم آن را مطالعه کنند. همچنین قصد داریم هزار نفر را آموزش دهیم تا در ورزشگاه‌های مختلف با کمک هواداران روزهای خوب را روی سکوها رقم بزنند تا انشاءالله اتفاقات گذشته دیگر نیفتد.

 

رویانیان تاکید کرد: قصد داریم شرکت پیشکسوتان پرسپولیس را در سال 91 راه‌اندازی کنیم. 840 پیشکسوت پرسپولیس شناسایی شد و به دنبال این طرح هستیم تا حقوق بازنشستگی برای این عزیزان مهیا کنیم که قطعا این کار را خواهم کرد. انشاءالله اگر خدا یاری کند از اواسط ماه آینده پیشکسوتان حقوق خواهند گرفت.

 

مدیرعامل پرسپولیس گفت: اگر ماندم، تا پایان 91 باشگاه تمام حرفه‌ای را تحویل پیشکسوتان و مردم خواهم داد و آن وقت برنامه‌های من را ببینید. لاف زدن راحت است اما باید مرد عمل باشیم. ما در بخش سوخت با یک کار منسجم 12میلیارد دلار صرفه‌جویی کردیم پس قطعا همه کارها با برنامه‌ریزی انجام خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح الماس از سال 1391 در سراسر کشور با آموزشگاه‌های پرسپولیس راه‌اندازی می‌شود. بازیکنان را استعدادیابی می‌کنیم. با 18 هزار دفتر الکترونیکی قراردادهایی بسته‌ایم که حتی در روستاها هم لوازم باشگاه پرسپولیس فقط با یک تلفن یعنی 7210 تحویل داده شود.

 

رویانیان در خصوص ساماندهی باشگاه گفت: بزرگترین هدف من این است که باشگاه را با تشکیل کارگروهی علمی ساماندهی کنم. این کار را به سرپرستی آشتیانی به زودی آغاز می‌شود تا همه چیز طبق روال انجام شود. می‌خواهیم باشگاه حرفه‌ای بسازیم و پا پس نمی‌کشیم.

 

وی تاکید کرد: هدف من در پرسپولیس جام گرفتن نیست. چون اینقدر در این باشگاه جام گرفته و می‌گیریم که همه خسته می‌شوند. ما می‌خواهیم باشگاهی بسازیم که هواداران از آن لذت ببرند.

 

وی در خصوص لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر سال آینده از من می‌پرسیدند پرسپولیس در آسیا چندم می‌شود می‌گفتم قهرمان اما الان کمی دست ما بسته است. با این حال هدف ما این است که با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا ظاهر شویم و از بازی اول سفت و محکم به میدان برویم. کار سختی است اما بچه‌های ما پتانسیل موفقیت را دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)