مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از جریمه بازیکنان این تیم خبر داد و گفت: بازیکنان باید با قدرت، شرافت و مردانگی بازی کند چرا که 30 میلیون طرفدار پرسپولیس ملعبه دست ما نیستند.

 

محمد رویانیان با بیان این مطلب اظهار داشت: شکستی که مقابل نفت آبادان متحمل شدیم بسیار شگفتی آور بود، چرا که انتظار نداشتیم با آمدن مصطفی دنیزلی و برنامه‌ریزی‌ها و تمریناتی که این مربی خوب برای تیم در نظر گرفته است دیگر متحمل چنین شکست‌هایی شویم.

 

وی در ادامه یادآور شد: من تعهد خود را در قبال باشگاه پرسپولیس عمل کردم و در یک فضای محدود نیم فصل توانستیم با نهایت ظرفیت و توان خود نیازهای تیم را در حد توان برطرف کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ‌از آنجایی که من در نیم فصل به پرسپولیس آمده بودم می‌توانستم تیم را رها کنم و در فصل آینده برنامه‌های خود را اجرا کنم اما این کار انسانی نبود به همین خاطر در جهت جلب رضایت هواداران تیم را تقویت کردیم تا در مسابقات لیگ و پیکارهای آسیایی حضوری قدرتمند داشته باشیم.

 

رویانیان که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می‌کرد، همچنین افزود: من نهایت تلاش خود را کرده‌ام تا بهترین امکانات را فراهم آورده تا از فرصت‌های موجود بهترین بهره را ببریم. ما تلاش کردیم تیمی که از نظر روحی شکست خورده بود را به انسجام و اتحاد برسانیم. در این شرایط انتظار ما از بازیکنان این است که به مراتب بهتر از گذشته عمل کنند.

 

وی پیروزی مقابل پرسپولیس را به عوامل تیم صنعت نفت آبادان و هواداران این تیم تبریک گفت و افزود: از پیروزی صنعت نفت ناراحت نیستم ناراحتی من از این است که چرا با این نتیجه شکست خوردیم ناراحتی من از این است که چرا دروازه‌بان ما با وجود اینکه یکی از بهترین مربی دروازه‌بان‌ها را استخدام کرده‌ایم این چنین راحت گل می‌خورد. ناراحتی من از بازیکنانی است که 6 تا 7 نفر از آنها توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شدند اما نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. من از طرف هواداران این حق را دارم که از بازیکنان گلایه کنم و جرایمی را برای آنها در نظر بگیرم.

 

رویانیان با اذعان به اینکه طی ماه‌های گذشته حمایت‌های خوبی از طرف رسانه‌ها، هواداران و افراد دلسوز داشته است، گفت: به عنوان مدیرعامل باشگاه این حق را داشتم که برای تیم در نیم فصل دوم برنامه ریزی کنم. ما در کنار تقویت تیم یک سیستم ارزیابی فنی برای بازیکنان در نظر گرفتیم که با هر بازی خوب یا بدی که انجام می‌دهند نمرات مثبت و منفی برای آنها در نظر خواهیم گرفت. در پایان فصل با بررسی همین نمرات در خصوص ادامه همکاری با بازیکنان تصمیم گیری خواهیم کرد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ ما بازیکنان با غیرت و توانمندی داریم که از آنها انتظار می‌رود منسجم عمل کنند ما بازیکنی می خواهیم که فقط برای پیروزی به میدان برود نه شکست و مساوی. بازیکنی که می‌خواهد برای شکست و تساوی به میدان برود همان بهتر که در زمین حاضر نشود. بازیکنی که چنین روحیه‌ای دارد باید مرد باشد و از مربی خود بخواهد تا او را به زمین نفرستد. بازیکنان باید با قدرت، شرافت و مردانگی بازی کند چرا که 20 میلیون طرفدار پرسپولیس ملعبه دست ما نیستند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت خواهید کرد، گفت: کاندیدا زیاد است و به ما فرصت حضور در انتخابات نمی‌رسد! من تا به امروز حضور در عرصه انتخابات فدراسیون فوتبال را جدی و یا نیمه جدی هم نگرفتم! دوستان با توجه به برنامه‌هایی که برای پرسپولیس در نظر گرفته و آنها را به اجرا درآورده‌اند از من خواسته‌اند که در انتخابات فدراسیون شرکت کنم اما من هنوز تصمیمی در این خصوص ندارم.

 

رویانیان با اشاره به اینکه شرایط تیم اجازه نمی‌دهد برنامه‌هایی که برای باشگاه پرسپولیس در نظر دارد را با قدرت اجرایی کند تصریح کرد: متاسفانه حقیقی و میثاق معمارزاده از اول با هم خوب کار نکردند و بد بستند. حالا که حقیقی رفته نمی‌دانم دیگر مشکل معمارزاده چیست. شاید او دلش برای حقیقی تنگ شده است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)