مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مصطفی دنیزلی و روبرتو دونادونی آماده امضا قرارداد با پرسپولیس هستند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره آخرين وضعيت انتخاب سرمربي اين تيم گفت: ما يك قرارداد رسمي نوشته‌ايم كه طي امروز و فردا نهايي خواهد شد.

البته من خودم هم اين قرارداد را امضا نكرده‌ام اما قراردادي نوشتيم كه مقامات رسمي و سازمان ليگ و فدراسيون همه مي‌توانند ببينند و چيز مخفي‌اي در كار نيست.

 

رويانيان درباره كادري كه احتمالا دنيزلي مايل به كار كردن در كنار آنهاست گفت: دنيزلي تلاشش را مي‌كند كه دستيارانش را بيشتر از ميان داخلي‌ها انتخاب كند.

 

وي درباره مطرح شدن نام‌هايي چون محمد محمدي و مهدي مهدوي كيا براي پيوستن به پرسپوليس گفت: نام‌هاي زيادي مطرح شده و در واقع همه چيز در هم مي‌پيچد. اسم‌هايي كه ما نمي‌گوييم و تاييد نمي‌كنيم مطرح شده‌اند. مديرعامل پرسپوليس در ادامه با اشاره به اينكه با دلي شكسته به كارش در پرسپوليس ادامه مي‌دهد گفت: تيمي را تحويل گرفتم كه بد و نامناسب بسته شده بود. با 5 بازيكن بدون گرفتن تست پزشكي قرارداد امضا شده بود و بدنسازي بازيكنان هم خيلي ضعيف بود. كادر فني نتوانست اين تيم را جمع و جور كند و من هم در شرايط سختي تيم را تحويل گرفتم. نااميد نيستم اما دلم شكسته است چرا كه فضايي را ديدم كه اصلا تصورش را نمي‌كردم.

 

محمد رويانيان در پايان گفت: همان طور كه گفتم قرارداد رسمي ما آماده است. ما مذاكرات‌مان را با دنيزلي و دونادوني ادامه مي‌دهيم و همه چيز طي يكي دو روز آينده مشخص خواهد شد.

 

وي درباره مبلغ قرارداد مربي جديد هم با خنده گفت: مبلغ قرارداد شرافتي است با اين حال ما چيزي نداريم كه از بقيه مخفي كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)