مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام كرد كه دنیزلی به علت مشكلات خانوادگی، پیشنهاد سرمربیگری این تیم را نپذیرفته است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمد رویانیان افزود: چهار مربی مطرح خارجی همراه با استیلی از گزینه هایی هستند كه قرار است فصل آینده هدایت تیم فوتبال پرسپولیس به آنها سپرده شود.

وی در خصوص مذاكره با ‘دنیزلی’ سرمربی سابق تیم سرخپوشان، توضیح داد: دنیزلی از گزینه های جدی بود كه برای سرمربیگری فصل آینده این تیم در نظر گرفته شده بود و به همین منظور ‘جمشید زارع’ قائم مقام باشگاه پرسپولیس برای مذاكره با وی عازم تركیه شد.

 

رویانیان با بیان اینكه دنیزلی پیشنهاد مطرح شده را نپذیرفت، تأكید كرد: دنیزلی در تماس تلفنی كه روز عید قربان با من داشت، دلیل نپذیرفتن این پیشنهاد را مشكلات خانوادگی و همچنین برای حفظ سلامتی و دوری از كارهای پر فشار و استرس زا عنوان كرد.

 

مدیر عامل باشگاه فوتبال پرسپولیس به مذاكره انجام شده با اریكسون نیز اشاره كرد و گفت: در این نشست كه امشب (چهارشنبه) در هتل مارین جزیره زیبای كیش انجام شد، معارفه اولیه صورت گرفت.

 

وی افزود: اریكسون در ارتباط با باشگاه پرسپولیس، تیم های پایه و پتانسیل های این باشگاه پرسش هایی را مطرح كرد كه ما نیز به طور شفاف به همه آنها پاسخ دادیم.

 

رویانیان در پاسخ به این پرسش كه ‘استیلی از جریان این مذاكرات، اظهار بی اطلاعی كرده است’، اظهارداشت: به نظر من استیلی، در جریان مذاكرات من با افراد مختلف هست و تأكید می كنم این مذاكرات مغایرتی با وضع موجود ندارد و هیچ تأثیری هم نباید بر روی بازی ها داشته باشد.

 

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینكه ما برای انتخاب سرمربیگری فصل آینده این تیم معیارهایی را در نظر گرفته ایم، ادامه داد: استیلی همراه با چهار مربی دیگر در لیست من ‘بودند’ و ‘هستند’، طبیعتاً هر كدام از این افراد با معیارهای ما مطابقت بیشتری داشته باشد، انتخاب خواهد شد.

 

وی در پایان با تاكید بر این مطلب كه ‘پرسپولیس این فصل، تیم من نیست’، یادآور شد: فصل من، فصل آینده است؛ فصلی كه در آن من بتوانم پیش بینی كنم، انتخاب كنم، تصمیم بگیرم و تیم را ببندم.

 

گفتنی است؛ اسون گوران اریكسون امروز (پنجشنبه) كیش را به مقصد دوبی ترك و نظر خود را در مورد پیشنهادات مطرح شده از سوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس متعاقباً اعلام خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)