خبرگزاری پرسپولیس : در پی منتفی شدن پیوستن آپیا به پرسپولیس مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با هافبک فجرسپاسی شیراز به توافق اولیه رسید.

مسئولان باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل به دنبال جذب حقیقی هافبک فجر سپاسی شیراز بودند اما این بازیکن به دلیل داشتن قرارداد با تیم شیرازی بارها به سرخپوشان جواب منفی داد. از همین رو و با توجه به اینکه ژوزه نظر مثبتی روی حقیقی دارد محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در چند مرحله با حقیقی و حتی مسئولان فجر سپاسی شیراز مذاکره کرد و در نهایت در آخرین مذاکره برای پیوستن این بازیکن به پرسپولیس به توافقات اولیه رسید.

گفته می شود رویانیان حاضر شده مبلغ خوبی در قبال حقیقی به فجری‌ها بپردازد.

پس از آنکه رویانیان در ابتدای هفته جاری موافقت جعفری مدیرعامل سپاسی را دریافت کرد ابتدا حقیقی اعلام کرد به درخواست خانواده اش می خواهد در فجر بماند اما رویانیان مذاکرات خود را ادامه داد.

به نظر می رسد در این بین یاوری سرمربی تیم فجرسپاسی با جدایی حقیقی و پیوستن او به پرسپولیس مخالف است.تکلیف این بازیکن در روزهای آینده مشخص می شود.

 

جعفری: حقیقی قبول نکرد پرسپولیسی شود/ نظری به هیچ تیمی نمی‌رود
از سوی دیگر مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی جعفر جعفری درباره انتقال رضا حقیقی به پرسپولیس تهران توضیح داد: به خاطر شخص آقای رویانیان قرار شد که با باشگاه پرسپولیس همکاری کرده و حقیقی جذب این تیم شود. همچنین ما به خاطر مشکلات مالی فراوان نیازمند پولی که از این انتقال به دست می‌آمد، بودیم.

وی ادامه داد: تمام کارهای انتقال انجام شده بود، اما در آخرین لحظات خود حقیقی گفت به پرسپولیس نمی‌رود و به این ترتیب این بازیکن در فجر ماندنی شد.

مدیرعامل فجر سپاسی همچنین درباره صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن نظری به پرسپولیس می‌شد، تاکید کرد: این صحبت‌ها صحت ندارد و نظری در حال حاضر با تیم تمرین می‌کند.

جعفری در پایان با تاکید بر این که مشکلات مالی فجر همچنان پابرجاست، افزود: از انتقال نظری پول خوبی عاید باشگاه می‌شد،‌ اما این اتفاق رخ نداد و مسئولان استان نیز هیچ حمایتی از باشگاه نمی‌کنند. با این حال خدا لطف می‌کند و ما اسپانسری را پیدا خواهیم کرد و به دنبال اسپانسر هستیم، اما مشکلات همچنان شدید است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)