مقابل بزرگی هواداران پرسپولیس، احساس حقارت می کنم/ در کار دنیزلی دخالت نمی کنم

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برخی رسانه ها قصد داشتند رابطه بین علی کریمی و مصطفی دنیزلی را خراب کنند.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در توضیح مصاحبه علی کریمی پس از بازی مقابل الغرافه گفت: علی کریمی یکی از بهترین فوتبالیست های ایران است و یک سرمایه ملی برای ما محسوب می شود.

 

 

من تصور می کنم آنچه که از سوی رسانه ها منتشر شد یک تعبیر اشتباه بود. از کریمی پرسیدند چه کسی آمد و چه کسی رفت و ایشان هم پاسخ داد این مسائل را از سرمربی تیم بپرسید اما موضوع را طوری منعکس کردند که رابطه بین کریمی و دنیزلی را تخریب کنند. با این حال با توجه به احترامی که برای کریمی قائل هستم معتقدم نباید طوری صحبت کرد که تعابیر اشتباه از آن برای تیم حاشیه ایجاد کند.

 

رویانیان در خصوص اینکه گفته می شود دنیزلی از حضور او در رختکن پرسپولیس پس از بازی با الغرافه دلخور شده است، گفت: من مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هستم و با توجه به اینکه آیدی کارت داشتم، این حق را دارم که هر زمان لازم بود در کنار تیمم حاضر شوم، دنیزلی مربی بزرگی است و بعید می دانم از این موضوع دلخور شده باشد. من مسائل فنی را نمی دانم و چون فوتبال بلد نیستم و کارم مدیریت است در کار دنیزلی دخالت نمی کنم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص پاداش 3 هزار دلاری تیمش به خاطر تساوی مقابل الغرافه گفت: این پاداش را برای پیروزی 3-0 مقابل الغرافه در دوحه تعیین کرده بودیم و با توجه به اینکه مشکل تهیه دلار داشتیم این مبلغ را بعد از بازی برگشت به بازیکنان پرداخت کردیم.

 

محمد رویانیان در ادامه اظهار داشت: برای ما صدرنشینی در لیگ قهرمانان اهمیت زیادی دارد و در 2 بازی باقی مانده همه تلاشمان را می کنیم تا این امر محقق شود، با تلاش بازیکنان و کادرفنی و پیروزی مقابل الهلال به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود می کنیم.

 

رویانیان به رکوردشکنی هواداران تیمش هم اشاره کرد و گفت: به شرافت هواداران پرسپولیس درود می فرستم و مقابل بزرگی آن ها احساس حقارت می کنم، این حضور 96 هزار نفری مسئولیت من را بیشتر کرد و پس از این رکورد شکنی بیشتر از گذشته احساس دین می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)