مرجع خبری پرسپولیس : اگر واقعا گزينه منتخب او براي فصل آينده است ديگر چه نيازي است به معرفي زودهنگام او كه تمركز را از پرسپوليس بگيرد و اولتيماتوم پنهاني به سرمربي فعلي بدهد؟

 

اولين برنامه‌اي كه محمد رويانيان بعد از حضور در پرسپوليس گوشه تقويم اين باشگاه نوشت تغيير كادر فني بود و همه روزهاي پيش از اين را هم با همين هدف گذراند. كار اما وقتي براي او سخت شد كه آنچه را در سر داشت به زبان آورد و دردسري گذاشت روي همه دردسرهاي پرسپوليس.

غافل از اينكه چنين بحثي حتي با وجود استقبال هواداران، كافي است براي به هم ريختن تيم و از دست رفتن آرامشش.

رويانيان البته هنوز اصرار دارد كه مذاكره‌هايش با مربيان خارجي براي فصل آينده است و جالب اينكه حتي نام حميد استيلي را هم در كنار گزينه‌هاي مورد نظرش مي‌نشاند تا بيشتر گمراهمان كند.

جالب‌تر وقتي است كه او مي‌گويد با يك گروه از كارشناسان فوتبال در تعامل است و براي همه تصميم‌هايش از آنها مشورت مي‌گيرد، حال آنكه حتي نزديك‌ترين معاونانش در باشگاه هم از تفكرات ذهني او بي‌خبرند. نكته‌اي كه در اين ميان ذهن را درگير مي‌كند اين است كه نمي‌دانيم رفتارها و تصميم‌هاي مديرعامل پرسپوليس را بگذاريم به حساب زرنگي‌اش و اينكه مي‌خواهد با همين ترفند تا نيم فصل تيم را پيش ببرد و بعد مربي خارجي منتخبش را رو كند، يا بي‌تجربگي او در فوتبال كه نمي‌داند در چنين هياهو و جار و جنجالي بايد با كدام سياست پيش برود كه البته حدس اول محتمل‌تر است.

 

اما كدام مربي بزرگ خارجي حاضر است در چنين شرايطي به ايران بيايد و پيشنهاد تيمي بحران‌زده را بپذيرد؟ حتي مربياني كه پيش‌تر فعاليت در فوتبال ايران را تجربه كرده‌اند حاضر به قبول اين مسووليت نيستند مگر به يك شرط و آن اينكه پيشنهاد مالي باشگاه آنقدر وسوسه‌انگيز باشد كه ترغيبشان كند براي حضور دوباره در ايران و تحمل شرايطي كه البته هرگز ايده‌آل نيست. جالب است كه رويانيان بار ديگر بر حضور مربي بزرگ خارجي تاكيد كرده و گفته به زودي او را معرفي خواهد كرد كه اگر واقعا گزينه منتخب او براي فصل آينده است ديگر چه نيازي است به معرفي زودهنگام او كه تمركز را از پرسپوليس بگيرد و اولتيماتوم پنهاني به سرمربي فعلي بدهد؟!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)