خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدا از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بابت برنامه‌ریزی جام حذفی تشکر می‌کنیم اما قرعه‌کشی بی‌موقع این جام جای سؤال دارد.

محمد رویانیان درباره برگزاری جام حذفی اظهار داشت: ابتدا باید تشکر ویژه‌ای از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داشته باشم که به هر نحوی که شده پذیرفتند که این جام برگزار شود. بالاخره این یک کار خوب بود که ما همیشه از کار خوب تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: ولی انتقادهایی نیز داریم. برای ما جای سؤال بود که چرا در مراسم روز گذشته که فقط یک نشست بود یک دفعه پروسه قرعه‌کشی جام حذفی هم کلید خورد! مگر روز گذشته فقط برای نظرخواهی مسئولان باشگاه درباره جام حذفی نبود؟ پس چطور قرعه‌کشی کردند؟

رویانیان ادامه داد: بعد از جلسه دیروز و نظرخواهی مسئولان باشگاه‌ها باید این موضوع در جلسه‌ای مورد تصویب نهایی فدراسیون قرار می‌گرفت و سپس با اعلام سازمان لیگ قرعه‌کشی انجام می‌شد اما یکباره با نظر موافق مدیران و مسئولان باشگاه‌ها قرار شد جام حذفی برگزار شود و سریع هم قرعه کشی کردند.

وی خاطرنشان کرد: انتقاد دوم من این است که چرا همه تیم‌ها در مسابقات جام حذفی مشارکت ندارند. خیلی از تیم‌ها در این مسابقات نیستند و این خوب نیست. جام حذفی مسابقاتی است که پدیده‌ها و تیم‌های پایین‌تر می‌توانند عرض‌اندام کنند. به نظر من تیم‌های لیگ یک، دو و حتی سه حق داشتند در جام حذفی تقابل کنند تا تنوع و ایجاد انگیزه شود اما متأسفانه این مورد اجرا نشده است. چیدمان و برنامه ریزی آقایان بسیار عجولانه بود اما ما باز هم تقدیر خود را اعلام می‌کنیم اما انتقاد هم داریم که امیدوارم جواب سؤال خود را بگیریم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره زمان بازی‌ها نیز گفت: شنیده‌ام که بین دو نیم فصل است قرار است بازی‌ها برگزار شود، به نظرم این موضوع قطعا ایجاد مشکل خواهد کرد چون در نیم فصل شاید بازیکنی تعویض شود و یا بازیکنی به تیم اضافه شود. ما تقریبا بنابر دلایلی که خودتان می‌دانید بخش عمده‌ای از سال را به خاطر تعطیلی از دست داده‌ایم و به موقع نتوانستیم برخی تصمیم‌ها را بگیریم. اگر الان هم بخواهیم به تیم‌ها فشار بیاوریم قطعا کیفیت بازی‌ها و شرایط جام حذفی خراب می‌شود. امیدوارم که در مورد زمان بازی‌ها تصمیم گیری صحیح و درستی شود.

وی خاطرنشان کرد: انشاءالله با قدرت در مسابقات شرکت خواهیم کرد.فعلا هم همه چیز را در خودمان نگه می‌داریم چون نمی‌دانیم مشکلات را باید به چه کسی بگوییم تا بعدها ببینیم بعدا چه اتفاقی می‌افتد.

رویانیان درباره وضعیت ایمون زاید گفت: فعلا تصمیم نهایی‌ام را در خصوص این بازیکن و آپیا نگرفته‌ایم در اولین فرصت اگر تصمیمی گرفتم آن را اعلام خواهم کرد.

رویانیان درباره جلسه هیئت مدیره شب گذشته و بازگشت علی کریمی نیز گفت: طبق گزارشی که از این جلسه اعلام کردیم خوشبختانه نشست بسیار خوبی برگزار شد و مقرر گردید 2 تن از اعضای باشگاه در مورد بازگشت کریمی پیگیر‌های لازم را انجام دهند.

وی در پایان در خصوص بازی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان نیز گفت: من امیدوار هستم که تیم فوتبال کشورمان از این بازی سربلند بیرون بیاید تا انشاءالله راه ما برای رفتن به جام جهانی 2014 فراهم شود و مردم خوشحال شوند. قطعا جوانان می‌توانند روز چهارشنبه دست پر ورزشگاه آزادی را ترک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)