مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اتفاقات رخ داده در جام حذفی گفت: سازمان لیگ باید جواب هواداران‌ ما را بدهد.

 

محمد رویانیان در خصوص جلسه امروز در تمرین پرسپولیس عنوان کرد: خوشبختانه کادر پزشکی پرسپولیس نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. یکی از دغدغه‌های ما مسائل پزشکی در پرسپولیس بود و با پزشکان قوی و امکاناتی خوب به دنبال این بودیم این مشکلات را حل کنیم که حل شد.

 

وی افزود: امروز در جلسه‌ای بسیار خوب با دنیزلی شرکت کردیم و در خصوص مسائل مهم اعم از پزشکی، تغذیه بازیکنان، استراحت، بدنسازی و به کارگیری خوب از بازیکنان بحث و تبادل‌نظرهایی داشتیم. ما کمیته پزشکی بسیار قوی ساخته‌ایم و امروز معارفه کمیته پزشکی با دنیزلی که دو ساعت به طول انجامید.

رویانیان تاکید کرد: برای ما سلامتی پزشکی از همه چیز مهم‌تر است. خودتان می‌دانید در ماه‌های گذشته چقدر از لحاظ پزشکی در تیم به خاطر مصدومیت‌ها دچار مشکل شدیم به همین دلیل پیگیر این بودیم که آسیب‌دیدگی‌ها کمتر شود. اکنون با داشتن یک کمیته پزشکی خوب خیلی بهتر کارها را به جلو خواهیم برد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: من آمده‌ام تا به پرسپولیس کمک کنم و بهتر است پیشکسوتان و همه به یکدیگر کمک کنیم تا پرسپولیس موفق شود. ما نیاز به فرصت داریم. من دنیزلی را به خاطر هواداران آوردم و با او شرط کردم که باید در نیم فصل دوم و حداکثر فصل بعد یک تیم تمام عیار بسازیم و بازی‌های و نتایج خوبی بگیریم.

رویانیان با انتقاد از سازمان لیگ اظهار داشت: برای من جای سؤال دارد که چرا باید بازی‌های استقلال به تعویق بیفتد اما با آن شرایطی که ما داشتیم و این همه درخواست کردیم به درخواست ما توجهی نشد. این سؤالی است که هواداران هم از من می‌پرسند. پرسپولیس این همه مصدوم و حتی محروم داشت و در آن شرایط چه سختی‌‌هایی را تحمل کردیم.

وی افزود: با تمام مشکلاتی که داشتیم در جام حذفی برابر استقلال به میدان رفتیم. بازی ما در جام حذفی بود و پرسپولیس هم در بدترین شرایط قرار داشت. قبل از بازی از سازمان لیگ خواستیم تغییری انجام دهد که اعلام کردند امکان این کار وجود ندارد. ما با ۸ مصدوم و محروم به مصاف استقلال رفتیم اما بازی استقلال با وجودی که تاریخش اعلام شده به تعویق می‌افتد.

رویانیان تصریح کرد: هواداران از ما سؤال می‌کنند که چرا این اتفاق می‌افتد و امیدوارم سازمان لیگ جواب هواداران پرسپولیس را بدهد. ما به سازمان لیگ اعتقاد داریم ولی انتظار داریم این دو تیم شاخص کشور را برابر نگاه کنند. آنها اصلاً به ما کمک نکردند ولی با خواسته‌ استقلالی‌ها و شرایطی که پیش آمده بود موافقت کردند. شاید زور استقلالی‌ها و پارتی آنها بیشتر است که این طور به نفع‌شان کار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: امیدوارم در بازی روز چهارشنبه برابر شاهین بوشهر و در ورزشگاه آزادی بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم. هواداران باید کمک کنند. من هم تا وقتی که هستم با قدرت کارم را دنبال می‌کنم چون هدفم خدمت به پرسپولیس است. البته تیم واقعی پرسپولیس را فصل آینده خواهید دید.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)