پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس معتقد است که سهام این باشگاه باید به پیشکسوتان تعلق بگیرد.

محمد رویانیان در مورد لغو جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس و عدم حضورش در این جلسه گفت: به من برای حضور در جلسه هیئت مدیره چیزی نگفتند اما 3 پروژه‌ای که قبلا اعلام کردم و می‌تواند مشکلات مالی پرسپولیس را حل کند در مرحله قرارداد امضا کردن است.

وی ادامه داد: از آقای خادم که ورزشکاری بنام بوده‌اند تقاضا دارم طرح‌هایی که چند ماه پیش به مرحله اجرا شدن رسیده را از من تحویل بگیرند.

رویانیان در خصوص جلسه امروز پیشکسوتان این باشگاه و درخواست آنها برای خرید سهام پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من هم باید سهام پرسپولیس به پیشکسوتان برسد. بیش از یک سال پیش شرکتی را به نام «شرکت تجاری کهن پرسپولیس» افتتاح کردیم تا سهام باشگاه را خریداری کند. این شرکت 110 عضو دارد که 60 عضو پیشکسوت آن سهام این شرکت هستند. این شرکت در کنار یک مجموعه اقتصادی می‌تواند سهام باشگاه را بخرد.

وی تصریح کرد: از برگزاری جلسه شب گذشته در وزارت ورزش خوشحال شدم و امیدوارم این تلاش‌ها منجر به نتیجه و باشگاه پرسپولیس خصوصی شود.

رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در صورت خصوصی شدن پرسپولیس اقدام به خرید سهام این باشگاه کند، تاکید کرد: من فعلا چنین کاری نمی‌کنم اما طرح‌ها و پیشنهاداتی برای خصوصی کردن پرسپولیس دارم که می‌توانم به وزرات ورزش ارائه دهم.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس در واکنش به صحبت پروین مبنی بر اینکه دیگر به بدهی‌های گذشته پرسپولیس کاری ندارد گفت: با صحبت پروین کاملا موافق هستم. او اگر در حال حاضر بخواهد به بدهی‌های گذشته فکر کند از مسیرش منحرف می‌شود. پروین در حال حاضر باید به فکر پرداخت پول بازیکنان،‌ خرج‌ها و سفرهای پیش‌رو و… باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)