پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره عدم پذیرش استعفایش ازسوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:این مساله درست است،ولی شاید بیماری اجازه ادامه همکاری درباشگاه محبوبم را ندهد.

محمد رویانیان  ادامه داد : البته هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته ام.

وی در خصوص آخرین وضعیت محسن مسلمان و جذب وی از سوی تیم پرسپولیس گفت: موضوع جذب بازیکنان مد نظر ازجمله محسن مسلمان را باقدرت پیگیری می کنم وشنبه در این باره نشستی با مسئولان ذوب آهن برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بابیان اینکه متاسفانه وزرای معرفی شده ازسوی رییس جمهوری برای تصدی کرسی وزارت ورزش موفق به کسب رای اعتماد نشده اند، اضافه کرد : هر دو این افراد بسیار شایسته و لایق بودند و با حضور آنان آینده ورزش می توانست روشن و امیدوارکننده باشد.

وی درخصوص ضرباتی که این باشگاه بعد ازعدم کسب رای اعتماد ازسوی صالحی امیری خورد، گفت: خصوصی سازی ما و استقلال در دوران تصدی صالحی امیری به خوبی پیش می رفت اما باور کنید رای نیاوردن او یک سال ورزش ایران را به عقب انداخت.

وی تصریح کرد: ورزش ما سال ها با سازمان تربیت بدنی مدیریت می شد و تنها 2 سال است که وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده و فکر می کنم برای قوی شدن پایه های این وزارت خانه باید از مدیرانی کارآمد که مورد حمایت دولت هستند استفاده شود.

وی اظهارداشت: شاید بعضی حساسیت ها که در مقابل نام مدیران غیر ورزشی دیده می شود زیاد از حد است وباید به افراد توانمند اعتماد کرد زیرا در غیر این صورت ورزش ایران لطمه فراوانی خواهد خورد.

رویانیان بااشاره به روزهای سختی که در پیش روی ورزش است، گفت: وزرش ما روزهای سختی را در پیش دارد و باید خود را برای مسابقات زیادی که در پیش رو داریم آماده کنیم . ما به سطح خوبی در ورزش رسیده ایم و فکر می کنم این رفتارها ما را سال ها عقب می اندازد.

وی افزود: سلطانی فر تسلط کامل به ورزش داشت اما رای نیاورد و پس از او صالحی امیری که طرح های بسیار خوبی برای پیشرفت ورزش داشت هم رای اعتماد را کسب نکرد و فکر می کنم دیگر زمانی است که باید فرد نهایی خیلی سریع معرفی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تمجید از نگاه رییس جمهور، گفت: برای من جالب بود که روحانی افراد نزدیک به خود را برای تصدی وزارت ورزش و جوانان انتخاب می کند وفکر می کنم دولت دکتر روحانی توجه ویژه ای به ورزش دارد.

رویانیان با اشاره به اینکه سرخابی ها در زمان صالحی امیری نزدیک به خصوصی شدن بودند، خاطرنشان کرد: ما امیدوار شده بودیم که صالحی امیری 10 روز بعد از رای مجلس این دو باشگاه را خصوصی می کند که متاسفانه او رای اعتماد را کسب نکرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)