پرسپولیس نیوز :  مشاور برنامه "باشگاه" با بیان این که در گذشته "رسانه" بین مخاطب و باشگاه ها قرار داشت، افزود: در این برنامه فاصله‌ها را حذف کردیم.

او گفت: در حقیقت برای نخستین بار در تاریخ برنامه سازی کشور، فرصتی فراهم شده تا باشگاه‌های ورزشی بتوانند از طریق برنامه خودشان با هواداران خود درباره توانایی‌ها، کاستی ها، اخبار تازه و برنامه های آتی باشگاه صحبت کنند.

مسلم سالاری، تصریح کرد: این برنامه گام نخستی برای برنامه‌های جدی تر در این حوزه است، "باشگاه" به یک باشگاه خاص و یا یک رشته خاص ورزشی مثل فوتبال منحصر نمی‌شود، بلکه از همین جا اعلام می کنم که ما از حضور همه باشگاه های ورزشی که به دنبال محملی برای ارتباط بی واسطه با هوادارن خود هستند، استفاده خواهیم کرد.

به گفته این مقام مسوول برنامه " باشگاه" هفته آینده دو روز در روزهای یکشنبه ( 6 اسفند) و سه شنبه (8اسفند) روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

همچنین سردار محمد رویانیان، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس یکشنبه (ششم اسفند ماه) میهمان برنامه باشگاه می‌شود. برنامه باشگاه این هفته نیز با حضور یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس و محمد نوری بازیکن این تیم روی آنتن رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)