خبرگزاری پرسپولیس : محمد رویانیان در برنامه 90 گفت: اگر تمامی افراد را در فوتبال این گونه محاکمه می کردید دیگر هیچ مشکلی نداشتیم.

محمد رویانیان که روی خط برنامه 90 رفته بود تا بگوید فدراسیون با عقب انداختن بازی این تیم در جام حذفی به آنها کمکی نکرده است به تله عادل فردوسی پور افتاد و حسابی سئوال پیچ شد.

رویانیان که تاکید داشت بهروان تلفن های شان را جواب نمی دهد ، تاکید داشت آنها در جواب نامه فدراسیون فوتبال پاسخ دادند و می خواهند بازی های شان در جام حذفی بعد از نیم فصل باشد چون در تمام اردوهای ملی 8 یارشان را نداشتند و این 20 روز ، 20 روزهای دوری بازیکنان شان از تمرینات موجب ناهماهنگی بازیکنان تیم شده پس حق داشتند تا در جام حذفی ، کمی استراحت بیشتری داشته باشند اما مورد قبول قرار نگرفته است. همچنین چهار بازیکن از تیم به مسابقات غرب آسیا رفته اند. عادل اما بلافاصله به دلایلی که رویانیان می آورد  اضافه کرد که آنها از بند پرسپولیس بودن هم استفاده کرده اند. رویانیان بعد از این شروع کرد به گلایه از همه ناسازگاری های فوتبال با پرسپولیس:« کجا شرایط به نفع ماست. سال قبل که ما را آقای عزیز محمدی با آن برنامه ریزی در بدترین شرایط از جام حذفی حذف کرد. این هم که حال و روزمان است و وضع مربی مان و …»

فردوسی پور در ادامه به سراغ سرمربی پرسولیس رفت. او تاکید داشت که پول مانوئل باید پرداخت شود چون اخراج شده است. اینکه چرا قرارداد او با پرسپولیس در سازمان لیگ به مبلغ 480 میلیون ثبت شده است. رویانیان اصرار داشت این موضوع را نمی داند اما مبلغ قرارداد مانوئل خیلی بیشتر از این حرف هاست. او رقم 480 میلیونی را دروغ محض خواند و تاکید کرد اولین نفری بود که در این مملکت گفته سقف قرارداد را رعایت نمی کند. عادل تاکید داشت اگر مانوئل کنار گذاشته شده ، باید پولش را بدهند که رویانیان تاکید داشت ، عادل رقم مورد نظرش را اعلام کند تا همان پول را به مربی پرتغالی بدهند.

بحث بر سر سفرهای رویانیان به اروپا و نمایشی بودن کارهای او مطرح شد. اینکه چرا شیرینی همه سمت های مربوط به پیشکسوتان را می گیرد و .. که رویانیان در این باره گفت:« من هر پیشکسوتی را گذاشتم ، خودشان یک بحثی راه انداختند و او را زدند که مجبور شدم  یک آدم دیگر را بگذارم اینجا. به هر حال انشالله اگر زنده باشم و بمانم سعی می کنم این مشکل را هم حل کنم که البته با این حمله هایی که شما می کنید و از همه طرف ما را می زنند فکر نکنم زیاد بمانم.»

رویانیان در پایان این بازی به عادل گفت:« کاش هر کس را روی خط برنامه ات می آمد مثل من محاکمه می کردی. این طوری فوتبال پاک می شد.»

 

ویدئو این مکالمه به زودی از طریق خبرگزاری پرسپولیس منتشر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)