پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علی‌ فتح‌الله‌زاده بر عکس ما ظاهرش بی‌پول است و باطنش پولدار.

محمد رویانیان در مراسم افتتاحیه مرکز علمی کاربردی پرسپولیس عنوان کرد: خوشحالیم که با حضور بزرگانی چون پنجعلی، گل‌محمدی، استیلی، زادمهر و وطن‌خواه و برخی بزرگان دیگر که افتخار ما هستند، این مرکز را افتتاح می‌کنیم. به دست این بزرگان آغاز سال تحصیلی پرسپولیس را امروز جشن می‌گیریم.

وی در مورد اینکه آیا فقط طرفداران پرسپولیس می‌توانند از این دانشگاه استفاده کنند، گفت: خیر، اینگونه نیست. دانشگاه یک محیط علمی است و پرسپولیسی یا استقلالی‌ بودن هیچ فرقی ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت وینگادا و اینکه 9 ماه پیش وی اعلام کرده بود هواداران نگران این موضوع نباشند اما هم اکنون فیفا مهلت 11 روزه به باشگاه داده است، تصریح کرد:‌این موضوع تقصیر ما نیست، دلار وضعیتش این گونه شده است. من از دولت و بانک  مرکزی تقاضا می‌کنم به صورت جدی به ما کمک کنند و وارد این موضوع شوند.

رویانیان در مورد اینکه آیا بدهی پرسپولیس به وینگادا 270 هزار دلار است گفت: بله و 60-70 هزار دلار هم برای دستیار او ما محکوم به پرداخت هستیم و هیچ راه فراری هم نداریم. به هر حال خدا بزرگ است و هواداران نباید نگران باشند بلکه باید دولت نگران باشد.

وی در مورد اینکه این باشگاه پولدار است و آیا نیاز به کمک دولت دارد، یادآور شد: ما کجا پولدار هستیم؟ ظاهرمان پولدار است اما در باطن هیچ پولی نداریم. برعکس فتح‌الله‌زاده که ظاهر بی‌پولی دارد و در باطن پولدار است.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که آیا او کمک کرده تا استقلال به قطر برود،؛ گفت: به هر حال خدا بزرگ است اگر کمکی کردیم وظیفه ملی ما بوده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در باره بحث وینگادا با مسئولان فیفا رایزنی کرده است،‌گفت: من خودم با وینگادا صحبت کردم و او گفت به شرطی که دولت پول مرا بدهد از شکایت خود منصرف می‌شوم.

رویانیان در باره مصاحبه علی فتح‌الله‌زاده که اعلام کرده بود بخشیدگی گل‌محمدی به علت روبوسی دو فرد 2 متری بوده، یادآور شد: آقای فتح‌الله‌زاده مرا از پایین دیده و بزرگ دیده است. من 2 متر نیستم.

وی در مورد اینکه چرا بین فتح‌الله‌زاده و وی مجادله‌های زیادی وجود دارد،؛ تصریح کرد: چنین چیزی وجود ندارد. من با هیچ کس قهر نمی‌کنم. شب گذشته فتح‌الله‌زاده به من زنگ زد و از او پرسیدم چرا گفته‌ای روبوسی دو فرد 2 متری که او به من گفت خبرنگاران ولم نمی‌کردند و من هم حرفی زدم.

رویانیان در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس معتقدند او کمک کرده تا استقلال آسیایی شود، خاطرنشان کرد: این مسائل را ول کنید چنین صحبت‌هایی مهم نیست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا او اعلام کرده علی دایی در اولویت پرداخت بدهی باشگاه پرسپولیس حضور ندارد،‌گفت: بدهی‌های پرسپولیس زیاد است، او در اولویت نیست.

وی در مورد پرداخت بدهی وینگادا گفت: باید دولت به ما کمک کند من نمی‌توانم بروم و قاچاق بخرم یا مجوز خرید قاچاق به من بدهند و یا دولت پول او را پرداخت کند. آقای بهمنی رئیس کل بانک مرکزی ما باید شما در ورزشگاه تشویق کنیم؟ به فردوسی‌پور بگویید این مسائل را عنوان کند. او که دائم ما را می‌کوبد یک بار هم بیاید این مسائل را بگوید.

رویانیان درباره اینکه آیا پول رینالدو را باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده است، گفت: رینالدو کیست. (خنده) وی در واکنش به اینکه خبرنگاران گفتند همان بازیکن استقلال، خاطرنشان کرد: کمی کمک کردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)