پرسپولیس نیوز : رویانیان که زمانی در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس داشت نسبت به بی اعتنایی مسوولان به قراردادهای میلیاردی واکنش نشان داد و اعلام کرد :

زمان او بابت این قضیه شکایتی علیه اش تنظیم شد و اکنون همه سکوت کرده اند.

 محمد رویانیان که در زمان حضورش در پرسپولیس موفق شد ستاره های تیم ملی را به درفشی فر بکشاند و این تیم را به ویترین اصلی فوتبال ایران تبدیل کند، اکنون با شکایتی مبنی بر اینکه به ستاره ها مبالغ میلیاردی داده مواجه شده و در این رابطه دو بار در دادسرای کارکنان دولت حضور یافته است.

او در این رابطه  گفت: بله درست است و شکایتی از طریق آقایان علیه من و فتح الله زاده شده بود که چرا به بازیکنان ملی پوش این فوتبال مبالغی یک میلیاردی داده ایم.

رویانیان البته انتقادی هم به اتفاقات این روزهای فوتبال هم دارد و در این رابطه می گوید: اما برای خودم هم جالب است که الان می شنویم قراردادهایی دو میلیاردی و بالاتر خیلی راحت و جزو چیزهای عادی شده. آقایانی که حساس بودند و می گفتند جلوگیری می کنند و نمی گذاریم نمی دانم چرا اکنون سکوت کرده اند. این تغییرات از آسمان به زمین یا از زمین به آسمان از کجا آمده است؟ آقایان مدرن شدند یا برعکس شده و قبلا مدرن بوده اند و اکنون عادی رفتار می کنند. شاید هم الان درست است و آن زمان اینطور نبود.

رویانیان در ادامه صحبت هایش گفت: این مساله برایم ابهام است. ما به عنوان دو مدیر قبلی که با این انتقاد مواجه بودیم چرا به امثال سیدجلال حسینی و بازیکنان ملی بالای یک میلیارد داده ایم پرونده شد و شکایت شده و اکنون چرا اینطور مسائل مهم نیست و به آن ورود نمی کنند؟ دستگاه نظارتی و حفاظتی که در زمان ما بود اکنون چه می کنند؟ من از آنها می خواهم همانند گذشته ورود کنند که آیا قراردادهای دو میلیاردی اکنون صحت دارد یا خیر. اگر صحت ندارد و مشکلی هم ندارد شکایت را پس بگیرند.

وی ادامه داد: من شنیدم که در این فصل بازیکنانی قرارداد بسته اند که دو میلیارد هم قرارداد داشتند اما آن واویلا که می گفتند کجا رفته؟ اینکه می گفتند این پول بیت المال است و اکنون بیت المال نیست و به بدنه ضربه نمی زند؟ نگرانی من بابت این قضیه است که این وجدان بیدار باید همیشه بیدار باشد. البته این را بگویم که من مخالف باشگاه نیستم و باشگاه بزرگ بازیکن بزرگ هم می خواهد و بازیکن بزرگ هم با مبالغ گزاف جذب می شوند. اما فقط سوالم همان است که چرا آن موقع وجدان ها بیدار شدند و انتقاد داشتند و اکنون همه چیز در سکوت است.

رویانیان در مورد عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته هم گفت: من در امور باشگاه دخالتی نمی کنم. یک پدر خدا بیامرزی برانکو را آورده و خوشبختانه "تیم" و "بازیکنان" در کنار کادرفنی موفق عمل کرده و از این بابت خوشحالم. امیدوارم امسال قهرمان شوند. برای من فرقی نمی کند چه کسی بیاید.

او که در زمان حضور در مدیریت پرسپولیس برنامه های ویژه ای برای کارهای اقتصادی داشت در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس می گوید: باشگاه با پول هواداران می چرخد و درآمدی وجود ندارد.این مساله نشان دهنده حفظ اتحاد و انسجام و تعصب هواداران است. 200 تومان از هوادار کم می شود و کمک بزرگی است. اینکه باشگاه چقدر درآمدزایی کرده و چه برنامه اقتصادی دارد اطلاعی ندارم. نمی توانم این مساله را نادیده بگیریم که تیمی موفق با مربی و بازیکنان خوبی داشتیم و آرزو دارم فصل جدید با موفقیت بیشتر همراه باشد اما اینکه بگویم طرح اقتصادی اشتباه است و این تنها کمک هواداران است. به هرحال این هم یک روش است و امیدوارم پرسپولیس و هوادارانش همیشه موفق باشند و رابطه بین باشگاه و هواداران ارتقا یابد و اینقدر طرفین سود کنند که این حرکت ادامه داشته باشد و اینطور نباشد که فقط یک طرف قضیه سود داشته باشد.

رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا او طرح اقتصادی برای خرید باشگاه پرسپولیس داده بود یا خیر گفت: من بحث خرید باشگاه پرسپولیس را نداشتم و پدر جدم هم نمی تواند بخرد. بنده حقوق بگیر هستم و حقوق سربازی می گیرم. کل نظام می داند که حقوق بگیر هستم. منتها طرح اقتصادی جامع ارائه داده بودم اما نگذاشتند که جامه عمل بپوشد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)