خبرگزاری پرسپولیس : محمد رویانیان گفت: برنامه‌هایی در پرسپولیس پیاده ‌کرده‌ایم که بعد از رفتن من هم ادامه خواهد داشت.

 مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مراسم افتتاح مرکز آموزش علمی – کاربردی پرسپولیس، اظهار کرد: پرسپولیس می‌خواهد یک باشگاه بزرگ باشد. تفکر و اندیشه‌های ما با هیات مدیره پرسپولیس پیوند خورد و همین امروز یک گزارش کوتاه از عملکرد باشگاه را ارائه می‌دهم. استراتژی ما ایجاد یک ساختار حرفه‌ای در باشگاه است.

وی افزود: من به نظرم رسید که بعد از 50 سال پرسپولیس باید از یک تیم به یک باشگاه تبدیل شود. ما سه بخش را برای کارمان در نظر گرفته‌ایم. اولین هدفی که داریم ایجاد یک ساختار اقتصادی ، درآمد و کارآمد برای پرسپولیس است؛ ساختاری که بتواند پرسپولیس به این بزرگی را تامین کند. خوشبختانه بعد از 10 – 11 ماه تلاش بی‌وقفه افتخار داریم اعلام کنیم که سه شرکت بزرگ بین‌المللی پرسپولیس با پروژه‌های بزرگ در سه نقطه مهم دنیا احداث شده‌اند. در ایران هم 11 شرکت وابسته به هلدینگ در حال راه‌ا‌ندازی است که کار این شرکت‌ها خدمت رسانی به مردم در جهت توسعه اقتصادی است.

رویانیان همچنین با اشاره به این که نمایندگی‌های پرسپولیس در 30 استان در روز 29 آذر افتتاح می‌شود، گفت: نمایندگان مختلفی در قسمت‌های اقتصادی داریم. ما الان می‌کاریم و در آینده می‌خورند این فرهنگ مدیریت باید بسترسازی شود. می‌خواهیم در 29 آبان ماه شبکه فرهنگی در 30 استان افتتاح کنیم. تابلوی بزرگ پرسپولیس در استان‌ها نمایان می‌شود و بعد در شهرستان‌ها باید رابطه فرهنگی با مردم و هواداران خود داشته باشیم، پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد. نیازمند راهکار بودیم تا بتوانیم این رابطه را برقرار کنیم. شیوه کار مدیریتی باید این باشد که اگر مدیری دیگر بر سر کار نبود مدیران آینده از برنامه‌های مدیر قبلی استفاده کنند. ما کاشتیم حالا دیگران باید برداشت کنند. بی‌تعارف می گویم اگر من هم نباشم این کارهای بزرگ در پرسپولیس انجام می‌شود، چرا که روی آنها فکر شده و با دقت در حال انجام است.

وی افزود: هوادار پرسپولیس در سراسر ایران باید بتواند رابطه خود را در هر لحظه حفظ کند، این رابطه باید منطقی باشد، می‌خواهیم کارهای باشگاه حرفه‌ای را دنبال کنیم. هواداران باید از لحاظ مالی ما را تأمین کنند. 11 ماه است به پرسپولیس آمده‌ام و می‌خواهم مردم نمایش خوبی از من به خاطر داشته باشند. ما بهترین کارها را برای پرسپولیس انجام می‌دهیم و باید بگویم که حتی کار فرهنگی ما هم درآمدزاست. همین الان پورتال اینترنتی پرسپولیس را هیچ کس ندارد. این پورتال ماهانه درآمد خوبی دارد. در آینده نزدیک هم یک شبکه ارتباطی برای تمام هواداران پرسپولیس در سراسر جهان ایجاد خواهد شد. در کارهای فرهنگی باید کاری کنیم که آنها هم پول داشته باشند، پورتال پرسپولیس تعریف شده است، در راستای تجارت الکترونیکی می‌توانیم چندین میلیون درآمد داشته باشیم اما اکنون ما این موضوع را نداریم.

رویانیان تصریح کرد: بخش سوم باشگاه در مورد توسعه فوتبال است. بی‌تعارف بگویم که نسبت به گذشته توجه ندارم و تحمل آن را هم ندارم که به آن فکر کنم. نمی خواهم در آن باره حرف بزنم.  در آن زمان در فوتبال نبودم و زحمات مدیران قبلی را نمی‌دانم، حتما تلاش‌هایی را انجام داده‌اند و شاید بیشتر از ما هم بوده اما فقط در یک کلام می‌گویم توانمندی باشگاه، زمانی که کار را تحویل گرفتم، زیر صفر بوده است.

 

وی یادآور شد: قصد داریم تا پایان سال، امتیاز باشگاه را به 80 برسانیم، بسترسازی می‌کنیم تا بتوانیم در مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان نیز ارتباط برقرار کنیم، می‌خواهیم با کل فوتبال جهان در ارتباط باشیم، برنامه‌های جدیدی برای این موضوع داریم. بازیکنان خاص و ویژه را به برزیل می‌فرستیم و مدارس فوتبال را افتتاح می‌کنیم، در برزیل که مکتب فوتبال است و در اروپا با دو باشگاه بزرگ قرارداد می‌بندیم و یا بسته‌ایم.

محمد رویانیان در ادامه درباره برنامه‌های باشگاه پرسپولیس برای تیم‌های پایه گفت: من نمی‌توانم از گذشته بگویم، چرا که فوتبال را نمی‌شناختم و زحمات مدیران قبلی را هم ندیده‌ام اما زمانی که من آمدم پرسپولیس تیم پایه نداشت، در واقع توانمندی‌های تیم پایه زیر صفر بود، اما به لطف خدا ما در تیم‌های پایه امتیاز خود را از 33 به 69 رساندیم و با کسب مجوز راه‌ا‌ندازی آکادمی به زودی آن را افتتاح خواهیم کرد. همچنین ارتباط و شراکت سه ساله‌ای با آکادمی فوتبال برزیل داریم که در بحث آموزش و فوتبال پایه با هم همکاری خواهیم کرد.

رویانیان در ادامه گفت: مدارس فوتبال بهترین باشگاه‌های دنیا را افتتاح می‌کنیم و در اروپا با دو باشگاه بزرگ قراردادهای کلان برای توسعه تجارت فوتبال امضا خواهیم کرد. امروز هم یک دانشکده علمی با رشته‌های فوتبال، فوتسال و آمادگی جسمانی تاسیس ‌کرده‌ایم و برای آغاز به کار آن از مهدوی کیا خواستیم اولین دانشجوی این دانشکده باشد. ضمن این که این مرکز از بهمن امسال دانشجویان را پذیرش می‌کند.
 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: قصد ایجاد دانشکده علمی در فوتبال، فوتسال و آمادگی جسمانی داریم، امروز می‌خواهیم این مرکز را افتتاح کنیم و به عنوان اولین دانشجو نیز مهدوی‌کیا را می‌خواهیم پذیرش کنیم. امسال در مقطع فوق‌دیپلم دانشجو می‌پذیریم و سال دیگر در مقطع لیسانس. امیدوارم با قابلیتی که از خودمان نشان می‌دهیم بتوانیم در مقطع فوق لیسانس و دکترا دانشجو بپذیریم.

 

 

وی افزود: این دانشکده با مجوز رسمی از وزارت ارشاد تأسیس شده و از دانشگاه جامع علمی و کاربردی نیز تقدیر و تشکر ویژه دارم.

رویانیان در پایان خطاب به مانوئل ژوزه سرمربی تیم گفت: آقای مانوئل تیم را بالا ببر.

وی در خطاب به مربی تیم نیز گفت: آقای گل محمدی بازیکنان را تشویق کنید تا بتوانند مدارک لیسانس و فوق لیسانس بگیرند و بتوانند باشگاه پرسپولیس را ارتقاء دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)