به کفاشیان رای دادم اما او باید تغییر روش دهد

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران دلیل رای نیاوردن خود در انتخابات امروز فدراسیون فوتبال را بلد نبودن لابی دانست.

محمد رویانیان افزود:علت رای نیاوردن من این بود كه لابی نكردم و شانسی در انتخابات حضور پیدا كردم.


وی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به علی كفاشیان در انتخابات امروز رای دادم و فكر می كنم او بهترین گزینه بود. انتخابات بسیار خوب و منظمی برگزار شد و واقعا از شیوه برگزاری آن خوشحال هستم.

وی ادامه داد: كفاشیان چهار سال تجربه حضور در فدراسیون فوتبال را دارد و مشكلات زیادی را پشت سر گذاشته به همین دلیل گزینه شایسته تری بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از نتیجه آن راضی هستید گفت: چه اشکال دارد؟ ما هم کار خودمان را انجام می‌دهیم فدراسیون مرجعی برای توسعه کل فوتبال است و پرسپولیس با قدرت کارش را انجام می‌دهد.

رویانیان یادآور شد: کفاشیان باید تغییر روش دهد. او با تجربه‌ای که دارد می‌تواند با تغییرات و اصلاحاتی که به وجود می‌آورد موفق باشد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه فدراسیون فوتبال چه ضعف‌هایی دارد تصریح کرد: استحکام برنامه‌ها، اقتصادی  کردن فوتبال و تجاری سازی آن و توسعه فوتبال پایه از نقاط ضعف فدراسیون بود.

وی در مورد اینکه چرا به عنوان نماینده باشگاه ها رأی نیاورد گفت: علت این بود که لابی نکردم و کسی را نمی‌شناختم. در واقع شانسی آمدم. نمی‌دانستم باید چه کسی ارتباط برقرار کنم.

رویانیان در خصوص اینکه کفاشیان قبل از دور دوم انتخابات صحبت‌هایی را مطرح کرد گفت: کفاشیان آدم مأخوذ به حیا و آرامی است. در آن زمان داشت اشتباهاتی می‌کرد که این اشتباهات هم به وزارت ورزش و هم به کسانی که به وی رأی داده بودند اتهام وارد می‌کرد اما زود فهمید و صحبت‌هایش را تصحیح کرد. در مجموع وی آدم خوب و سالمی است که با تغییر روش می‌تواند بهتر از گذشته عمل کند.

وی گفت: به وزیر ورزش تبریک می گویم، او به خوبی در مجمع عمل کرد.

رویانیان پس از اینکه با اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه به چه فردی رأی داده گفت: به کفاشیان رأی دادم.

رویانیان در پاسخ به سؤال دیگری در مورد اینکه عزیز محمدی همچنان به عنوان رئیس سازمان لیگ فعالیت می‌کند گفت: درست است و هرچه قانون می‌گوید همان است. در این مورد هم کفاشیان قرار است تصمیم گیری کند و تا سه ماه هم وقت دارد.

وی در خصوص اینکه چرا کاندیدای پست ریاست فدراسیون نشد گفت: من فوتبالی نبودم. از دولت آمده بودم و بهتر بود که نشوم.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که قریب گزینه دولتی انتخابات بود یادآور شد: در این مورد چیزی نمی‌دانم. برخی می‌گویند هست و برخی می‌گویند نیست.

وی در مورد دیدار پرسپولیس مقابل الهلال تصریح کرد: گروهمان انصافا سخت است و باید کارمان را در دیداری حساس در عربستان آغاز کنیم. عربستان از جام جهانی حذف شده و برابر استقلال هم شکست خورده است و می‌خواهد تلافی‌اش را سر ما دربیاورد با این کار هر کاری که لازم بود برای بازیکنانمان کردیم.

رویانیان در ادامه افزود: فوتبال عربستان از جام جهانی حذف شده است و همچنین از استقلال نیز شكست خورده است به همین دلیل با تمام قدرت به مصاف ما خواهند آمد.

وی در خصوص بازی کردن شیث رضایی در رقابت‌های آسیایی اظهار داشت: پس از پیگیری‌ها و مکاتباتی که داشتیم متوجه شدیم رضایی برای همراهی پرسپولیس در آسیا مشکل ندارد اما اینکه چرا نمی‌تواند در دیدارهای داخلی پرسپولیس را همراهی کند این هم از آن اتفاقات عجیب و غریب‌هایی است که در این ۶ماه زیاد دیده‌ام.

مدیرعامل پرسپولیس درباره انتقادات کریمی نسبت به برنامه ریزی این باشگاه گفت: علی کریمی به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید مقید به قوانین باشگاه باشد. ما ۲۲ بازیکن اعزام کردیم و یکی از آنها علی کریمی است. سایرین هم انسان هستند و قرارداد دارند. در صورتی که کاپیتانی در حد کریمی باید اگر مشکلی هم به وجود می‌آید آن را جمع کند.

وی در خصوص شایعه احتمال بازگشت علی كریمی به تهران، گفت: این مساله صحت ندارد اما كریمی باید بداند كه یك بازیكن حرفه ای باید متعهد به باشگاه باشد و همه بازیكنان عضوی از تیم هستند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: یك كاپیتان در حد علی كریمی باید مشكلات را حل كند و نگذارد حاشیه ها وارد تیم شود.

وی تصریح كرد: امروز كریمی در مقابل همه دنیزلی را در آغوش گرفت و مشكلات به وجود آمده برطرف شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)