مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت لوکا بوناچیچ از بین گزینه های این باشگاه برای قبول سرمربی گری تیم خارج شده است.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس محمد رویانیان در گفتگوی زنده ادامه داد: ما  با سه مربی خارجی همزمان در حال مذاکره هستیم که اسم یکی از این سه نفر روی سایت ها رفته و ظرف 72 ساعت آینده قطعا یکی را به عنوان مربی اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد : یکی از این گزینه ها آقای لوکا بود که پریروز با او صحبت کردیم. برخی اظهار نظرهای غیرمنصفانه از سوی مطبوعات و کارشناسان انجام شد و به ایشان که مهمان ما بود تاخته شد که درست نبود و من همین جا از ایشان معذرت می خواهم اما لوکا قطعا از بین گزینه های ما خارج شد.

وی درباره سایر گزینه های مربی گری پرسپولیس گفت : تمامی گزینه های ما خارجی هستند که یکی از آنها از کشور بوسنی هست و دیگری ترکیه ای است که اسم او لو رفته و همه متوجه شده اند.

گزینه سوم ما بوناچیچ بود که به ایران آمد و مهمان ما بود. قرار نیست هرکس مهمان ما شد و با او مذاکره کردیم سرمربی پرسپولیس شود. ما مذاکراتمان را با ایشان انجام دادیم و در نهایت از او عبور کردیم. اما نام سرمربی را ظرف 72 ساعت آینده اعلام خواهیم کرد چرا که زمان تعطیلات نیم فصل برای ما خیلی مهم است و  با توجه به اینکه بازی های آسیایی را در پیش داریم و باید در این مسابقات نتایج خوبی بگیریم و در لیگ نیز موقعیت خود را بالاتر ببریم.

 

گفتنی است دو مربی بوسنیایی و ترک مد نظر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جمال حاجی و مصطفی دنیزلی می باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)