پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: به بازیکنان هم می‌گویم خیالشان راحت باشد که من مشکل همه را حل خواهم کرد چرا که من همه پرسپولیسی‌ها را دوست دارم.

محمد رویانیان در خصوص حل مشکل بازیکنان پرسپولیس گفت: من مشکل همه بازیکنان را حل می‌کنم و مشکلی با کسی ندارم. مشکل آن دو بازیکن که صحبت کرده‌اند را هم حل می‌کنم و امیدوارم که همه من را حلال کنند.

وی ادامه داد: من برای پرسپولیس و همه پرسپولیسی‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم و به بازیکنان هم می‌گویم خیالشان راحت باشد که من مشکل همه را حل خواهم کرد چرا که من همه پرسپولیسی‌ها را دوست دارم.

بازرس ویژه ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اینکه سمت دقیقش در حال حاضر چیست، گفت:‌پست دقیق من در حال حاضر رئیس بازرسی ویژه در معاونت ستاد کل نیروهای مسلح هست. امیدوارم بتوانم در سمت جدیدم به رهبر معظم انقلاب خدمت کنم و در این راه موفق باشم.

 * محمد رویانیان که از زمان حضور در پرسپولیس با لباس نظامی دیده نشده بود امروز با لباس نظامی به دانشگاه پرسپولیس آمد.

* جعفر کاشانی پیشکسوت باشگاه هم در این دیدار همراه با رویانیان حضور داشت اما چهره او ناراحت بود و کسی دلیل ناراحتی او را متوجه نشد.

* محمد رویانیان با حضور در دانشگاه پرسپولیس با کارمندان این دانشگاه خوش و بش کرد و سپس از نقاط مختلف این دانشگاه بازدید نمود.

* رویانیان در زمان ترک دانشگاه پرسپولیس با سلام نظامی از فوتبال خداحافظی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)