خبرگزاری پرسپولیس : محمد رویانیان این روزها خیلی تمایلی به حرف زدن ندارد اما وقتی به گیر خبرنگاران می افتد ، چاره ای ندارد که اسیر سئوال های آنها شود.

حرف های جالب کارلوس کی روش درباره نقش ناکامی پرسپولیس در نیم فصل اول روی روند نتایج تیم ملی سبب شد تا محمد رویانیان هم در این باره اظهار نظر کند.

کارلوس در گفت و گو با بی بی سی با اشاره به اینکه پرسپولیس 10 ملی پوش داشت و این بازیکنان تحت هدایت مانوئل ژوزه افت شدیدی کردند که به تیم ملی لطمه زده اند ، درباره اختلاف با ژوزه گفته مشکلی با این هموطنش ندارد.

حرف هایی که البته رویانیان به آنها اعتقادی ندارد و در این باره می گوید: «این که کاملا مشخص بود. کی روش و مانوئل با هم خوب نبودند. اصلا من فکر می کنم پرسپولیس و تیم ملی از اختلاف میان این دو لطمه خوردند. از من می پرسی وقتی حرف های کی روش را می بینم تنها می توانم بگویم جنس پرتغالی با فوتبال ما جور نیست. راستش اگر می دانستم پرسپولیس قرار است در نیم فصل اول این نتایج را بگیرد ، هیچ وقت به سراغ مانوئل نمی رفتم.»

اما حالا شرایط عوض شده و پرسپولیس خوب بازی می کند؛« امیدوارم این روند حفظ شود و موفقیت های پرسپولیس ادامه داشته باشد. تیم که خوب نتیجه بگیرد با استدلال آقای کی روش ، تیم ملی هم باید نتیجه بگیرد. پس با این شرایط باید از تیم ملی و مربی اش نتیجه موفقیت داشته باشیم. اینکه دل مردم شاد شود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)