پرسپولیس نیوز : مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس از حل مشکل سند ۶ خودرو بازیکنان این تیم خبر داد و تاکید کرد که تلاش خود را برای برطرف شدن مشکل ۱۰ خودرو دیگر به کار خواهد بست.

محمد رویانیان درباره مشکلات به وجود آمده برای خودرو بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: 16 خودرو که هر کدام بین 100 تا 150 میلیون تومان قیمت دارند با مشکل فقدان سند روبرو بودند که مشکل 6 خودرو حل شد. چند خودرو دیگر نیز به این دلیل که اختلاف حساب وجود دارد هنوز مشکل‌شان برطرف نشده و ابتدا باید ابهامات موجود در این راه برطرف و سپس مشکل سند این خودروها حل شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا مشکل سند این خودروها نیز برطرف شود. در جلسه‌ای که امروز با پروین داشتم علاوه بر تاکید حل مشکل خودروها گزارش بدهی‌ها و صورتحساب‌های مالی را نیز ارائه کردم.

مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در گزارشی که پیش از این درباره هزینه‌های رخ داده در دوران مدیریتم منتشر شد 5 میلیارد بدهی به چشم می‌خورد که مشکل خودروها نیز جزو آن بود. با وجود اینکه تعهدی ندارم و این موضوع جزو بدهی‌های باشگاه بوده اما تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا این موضوع حل شود. در صورتی که که اختلاف حساب 10 خودرو باقی‌مانده نیز برطرف شود مشکلات سند آنها را نیز برطرف خواهم کرد.

رویانیان در مورد اینکه برخی از بازیکنان مدعی هستند که 20 تا 25 درصد از رقم قراردادشان را گرفته‌اند و شما رقمی بالاتر از این را اعلام کرده‌اید اظهار داشت: گزارش‌ میزان دریافتی بازیکنان را فردا به صورت کتبی به علی پروین خواهم داد تا او در جریان این موضوع قرار بگیرد ضمن اینکه این گزارش را به مراجع قانونی ذیربط نیز ارائه می‌دهم و اگر لازم باشد آنها را رسانه‌ای خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)