پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من مثل خیلی‌ها نیستم که به جای گرفتن حق همیشه به همه نکات فوتبال بخندم.

محمد رویانیان پس از اتفاقات شب گذشته در برنامه 90 اظهار داشت: من همیشه گفته‌ام حرمت داوران واجب است اما باز هم تاکید می‌کنم با بحث‌هایی که من در هفته جاری مطرح کردم فقط به دنبال این بودم که حق باشگاه را بگیرم. من مثل آقایانی نیستم که فدراسیون فوتبال وقتی دچار مشکلاتی می‌شود فقط به آنها بخندم و با یک لبخند همه چیز را تمام کنم. من به 30 میلیون هوادار باید جواب بدهم و جدیت در کار من حرف اول را می‌زند؛ نه خنده به همه چیز. امیدوارم در این فوتبال گوش شنوایی وجود داشته باشد و مشکلات این رشته ورزشی حل شود.

 

وی افزود: من نه تا امروز برای کسی کُتی درآوردم و نه شاخ و شونه کشیدم. اگر حرفی زدم همه چیز مشخص بوده و به دنبال زیاده‌خواهی در این فوتبال نرفته‌ام. الان هم فقط از حق باشگاه دفاع می‌کنم و هیچ وقت به دنبال استفاده از برخی مسائل برای سوءاستفاده نرفته‌ام.

 

رویانیان تاکید کرد: شب گذشته نظر‌خواهی برنامه 90 را دیدید 60 درصد مردم با ما موافق بودند و بقیه نیز شاید از پرسپولیس خوششان نمی‌آمد که آن طور رای دادند ولی در کل داوران ما زحمتکش هستند اما دپارتمانی که با کمیته داورانش دعوا دارد، مشکل دارد و صلاحیت ندارد که باید این موضوع بررسی شود.

 

رویانیان در شرایطی گفت‌وگو می‌کرد که دقایقی قبل به تبریز رسید و به دیدار استاندار رفت. رویانیان قرار است بعد از ظهر امروز دیدار تراکتورسازی و الجزیره را از نزدیک تماشا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)