مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاهی است که من به آن وابسته هستم و جزئی از زندگی من شده است.

محمد رویانیان مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه اظهار داشت: پرسپولیس باشگاهی است که به آن وابسته هستم و جزئی از زندگی من شده است هم پیگیر موفقیت‌های این باشگاه هستم و هم چالش‌های آن. متاسفانه این روزها درگیر مشکلاتی شده که هواداران را نگران کرده است. امیدوارم در این فصل به یکی از عنوان‌های قهرمانی یا نایب‌قهرمانی دست پیدا کند و این دور از درسترس نیست و هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد.

وی افزود: مشکلاتی وجود دارد که باشگاه باید آن را حل کند که مهمترین آن مسائل مالی است که مدت‌هاست این تیم چه در زمان من چه پیش از من درگیر آن است. هر کسی می‌آمد می‌گفت این میزان بدهکاری وجود دارد. امیدوارم مدیریت کنونی باشگاه بتواند شرایط را بهبود ببخشد و بازسازی کنند.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد مدیریت کنونی باشگاه بیان کرد: من نمی‌توانم عملکرد مدیری را زیر سوال ببرم، هر مدیری که در این باشگاه سمت می‌گیرد با هر باخت یا ناکامی و مشکلی با چالش روبه‌رو می‌شود. زمانی هم که تیم به قهرمانی می‌رسد توقعات از مدیریت بالا می‌رود و همین موضوع باعث می‌شود تیم با برخی مشکلات دیگر درگیر شود. هر کدام از مدیران مشکلاتی دارند و رضا درویش نیز با چالش‌های روبه‌رو است. امیدوارم بتواند از پس این حواشی برآید و مشکلات را برطرف کند.

رویانیان در پاسخ به اینکه انتخاب اوسمار را با انتخاب مانوئل ژوزه و بعد جانشینی گل‌محمدی به جای این مربی در زمان مدیریت او مقایسه می‌کنند گفت: دقیقا من نیز در چنین شرایطی بودم و در این شرایط شما هر تصمیمی بگیرد ممکن است به ضرر شما تمام شود یا به نفع شما. بنابراین مدیران باشگاه سخت می‌توانند شرایط را پیش‌بینی کنند. اگر منطقی نگاه کنیم اوسمار ویرا دستیار گل‌محمدی بود و نسبت به شرایط شناخت داشت و مقبول بازیکنان بود، اما شکست مقابل آلومینیوم اراک به او و تیم ضربه و شوک بزرگی وارد کرد. ممکن است شما بهترین مربی را بیاورید و با توجه به این مشکلات نتیجه نگیرد. این موضوعی‌ است که در همه تیم‌های دنیا رخ می‌دهد پس زیاد این موضوع را سیاه و سفید نبینیم. ان‌شاالله اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ دهد.

وی در خصوص جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس اظهار داشت: من مخالف جدایی او بودم اما یحیی را هم خوب می‌شناسم. او به همه چیز و اوج خود در پرسپولیس رسیده بود و برخی از ناملایمات مثل نگرفتن بازیکنان مدنظرش عدم پرداخت مطالبات، او را اذیت کرد و احساس کرد شرایط برای او سخت شده است و ماندنش به او و پرسپولیس آسیب می‌زند. رفتن او هم می‌تواند خوب باشد چرا که شاید خون جدیدی به این تیم تزریق شود و شاید بد شود که همان‌طور که می‌بینیم همین نیز شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)