هرجا نیاز به اصلاحات باشد وارد می شویم

مرجع خبری پرسپولیس : محمد رويانيان از نظارت حميد استيلي بر تيم‌هاي پايه خبر داد و اظهار اميدواري كرد كه يك سيستم‌ مربيگري، فني و اخلاقي با هدايت استيلي براي پرسپوليس محقق خواهد شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مديرعامل باشگاه پرسپوليس شب گذشته در مراسمي كه براي قهرماني اين تيم در جام «ولايت» در هتل اوين ترتيب داده شده بود در جمع بازيكنان، اظهار كرد:

ما به شما افتخار مي‌كنيم كه در آستانه عيد «ولايت» يعني عيد غدير خم جام ولايت را برديد و از همين جا اين جام را به رهبر عظيم‌الشان انقلاب و همچنين مراجع عزيز و به ويژه‌ حضرت آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي و حضرت آيت‌الله العظمي محفوظي تقديم مي‌كنم.

 

مدير عامل پرسپوليس در ادامه خطاب به هواداران تيمش، گفت: از همين جا به هواداران عزيز عرض مي‌كنم كه هر چند گاهي بعضي از آنها با رفتارهاي ناصواب به ما توهين كردند اما پرسپوليس هميشه پيروز است. از هواداران چند ميليوني پرسپوليس در خواست مي‌كنم هرگز دست از حمايت از تيم و كادر فني برندارند. شما در بازي استقلال بهترين عملكرد را داشتيد و تيم را تا آخرين لحظه حمايت كرديد. درود بر مرد و زن، جوان و پير طرفدار پرسپوليس. شما اگر ما را حمايت كنيد، ما باز هم پيروز خواهيم شد.

 

وي ادامه داد: خدا را شاكرم كه در روز عيد قربان به ما عيدي بزرگي داد. انشاءالله پاداش ويژه‌ شما از طريق سرمربي تيم به دست شما خواهد رسيد. ضمن اين كه از تيم «ب» هم تشكر مي‌كنم. ما به فكر آن‌ها هم هستيم و مي‌خواهيم با كمك حلالي مشكلات آن‌ها را حل كرده و اين تيم را پشتيباني همه جانبه مادي و معنوي كنيم.

 

رويانيان در پايان با بيان اين كه از اين پس در پرسپوليس سيستمي جديد در تيم‌هاي پايه به وجود خواهد آمد، گفت: از اين پس تمام تيم‌هاي پايه ما تحت نظر استيلي فعاليت مي‌كنند. انشاءالله يك سيستم‌ مربيگري، فني و اخلاقي با هدايت استيلي براي پرسپوليس محقق خواهد شد.

 

محمد رويانيان همچنين در پايان اين نشست در جمع خبرنگاران اظهار كرد: جام «ولايت» براي من ارزشمند است زيرا اين جام شيرين‌ترين دستاورد دوران كوتاه ورزشي‌ام بوده است. خيلي خوشحالم كه توانستيم هواداران‌مان را خوشحال كنيم. ما چند بازي پي در پي در پيش داريم و اميدواريم كه نتايج خوبي به دست آوريم.

 

خبرنگاري از رويانيان پرسيد كه شما راي به محروميت و اخراج شيث رضايي و محمد نصرتي داديد كه رويانيان در پاسخ گفت: من راي ندادم، بلكه تصميم گرفتم و هر موقع هم كه لازم باشد از اين تصميمات مي‌گيرم. يك مدير بايد مثل يك پزشك باشد. پزشك وقتي جراحي مي‌كند، مي‌خواهد چيزي را اصلاح كند. من آدم تند و مغروري نيستم ولي هر جا كه نياز به اصلاحات باشد وارد خواهم شد.

 

وي همچنين درباره اين موضوع كه مگر قرارداد اين دو بازيكن چقدر بوده كه 300 ميليون از آن كسر شده، گفت: بگذاريد يك چيزهايي در دلمان باقي بماند. من شفاف هستم، ولي فضا شفاف نيست و فعلا نمي توان درباره اين موارد صحبتي كرد.

 

رويانيان در ادامه با تقدير از علي پروين گفت: از پروين كه حقيقتا نقش ارزشمندي را در تيم ايفا كرده است تقدير و تشكر مي‌كنم زيرا او نشان‌داده كه واقعا علي پروين است. او در بازگشت روحيه به تيم و به ويژه سرمربي نقش موثر و مهمي را بازي كرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)