پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان می گوید پرسپولیسی ها با مهدی مهدوی کیا کاپ قهرمانی حذفی را می برند و سفت بالای سر می برند تا جشن خداحافظی مهدی حسابی برای پرسپولیسی ها با شکوه باشد.

محمد رویانیان مدیر باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با برنامه زمین ورزش شبکه ورزش آخرین تصمیمات شان برای بازی خداحافظی کاپیتان کیا را اعلام کرد.

این برنامه ها تا ساعت 21 شب است و اگر دوباره تغییری در برنامه های پرسپولیسی ها ایجاد نشود ، با توجه به شرایط بازی ، مهدی که در لیست پرسپولیس قرار گرفته امکان دارد در این بازی و در دقایق پایانی به میدان برود . رویانیان درباره فینال جام حذفی گفت: «بازی مهمی داریم. امیدوارم که بچه ها به خاطر آقا مهدی هم که شده جام را در تهران نگه دارند و او جام را خیلی سفت بالای سرش ببرد. کمترین کاری که باید برای مهدی انجام بدهیم ، این است که قهرمان بشویم. او لیاقت این را دارد که قهرمان شود.»
اما این تغییر برنامه ها چطور اتفاق افتاد. رویانیان این سئوال را اینگونه تشریح می کند: «راستش من در جلسه ای که در این باره تصمیم گرفتند نبودم. نماینده ما هم آنجا کوتاهی کرد. ما اولش می خواستیم که مثل ماجرای فرشاد پیوس تعویض مهدی حساب نشود اما دوستان تا ما این را گفتیم ، ترسیدند و بهانه آوردند و بدون براینکه خواسته ما را بررسی کنند ، گفتند نمی شود. البته چه اشکالی داشت که برای بازیکنی مثل مهدوی کیا و به پاس زحماتش ، برای او بدعتی می گذاشتند و به فیفا هم اعلام می کردند؟!»
او ادامه داد: «به هر حال در نهایت تصمیم شان آن بازی نمایشی بود که من راضی به انجامش نبودم چون شان مهدی حفظ نمی شد ، ولی در این مدت هیچ یک از بزرگان فدراسیون ایران نبودند که ما تصمیم مان را اعلام کنیم ، برای همین به انتظار برگشت شان از مالزی ماندیم. حالا اما این یک تصمیم خوب است. انشاالله پرسپولیس هم قهرمان می شود تا آقا مهدی با جام دور افتخار بزند.»
راستی قرار است سردار با مهدی دور افتخار بزند؟ او می گوید: «نه بابا این کار من نیست. خود مهدی و چند نفر از پیشکسوتان این کار را می کنند و ده ها هزار نفری هم که منتظر دورش هستند او را تشویق می کنند. همین امروز پنجعلی از من خواست که در این دور 10 پیشکسوت در کنار مهدی باشند و انشاالله همین اتفاق هم می افتد.»
رویانیان در بخشی از این گفت و گو ، گفت چون مسیر تهران به اصفهان خطرناک است ، بهتر است اصفهانی ها جام را همین تهران بگذارند و بروند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)