مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مواضع اعلام شده از سوی بعضی از اعضای هیئت مدیره به معنی دیدگاه‌های باشگاه نیست.

 

مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: سناريوهاي آينده پرسپوليس را از الان نوشته ام و هواداران منتظر باشند كه ممكن است هر لحظه تصميم غير منتظره‌اي را از سوي من بشنوند، اما در شرايط كنوني، حميد استيلي سرمربي تيم فوتبال ما است.

 

سردار رويانيان در نشست صبح امروز در خصوص جلسه هیئت مدیره باشگاه گفت:  نشست خوبي بود و در آن برنامه‌هاي متعددي به تصويب رسيد. اول اين كه قرار شد در ساختار جديد باشگاه يكسري از برنامه‌ها بر اساس نقاط مثبت برنامه باشگاه‌هاي پيشرفته دنيا باشد. ما يك ماه است كه روي ساختار باشگاه‌هاي مختلف جهان مطالعه كرديم و مطالعات تطبيقي براي بومي سازي اين برنامه‌ها صورت گرفته است. اين طرح در هيات مديره تصويب شد. همچنين مقرر شد مدير عامل باشگاه به عنوان سخنگو در خدمت اصحاب رسانه باشد.

 

 

وي با اشاره به مصاحبه محمد پنجعلي يك از اعضاي هيات مديره پرسپوليس در برنامه تلويزيوني «90» در شب گذشته كه گفته بود «نظر شخصي من اين است كه حيمد استيلي از سمتش استعفاء دهد»، گفت: اعتراضي هم روي صحبت‌هاي برخي از دوستان داشتيم كه نظر شخصي‌شان با مصاحبه هاي رسمي باشگاه قاطي نشود. مواضع باشگاه پرسپوليس به صورت رسمي از تريبون باشگاه و توسط مدير عامل اعلام مي‌شود.

 

رويانيان با بيان اين كه از عملكرد كادر فني تيم پرسپوليس راضي نيست، گفت: من نسبت به عملكرد تيم ابراز ناخشنودي كردم.‌ پرسپوليس تيم بزرگي است اين تيم در ايران با عظمت است. نبايد عظمت اين تيم را با باخت ها و حاشيه ها پايين بياوريم. بنده تا زنده‌ام و در اين مسئوليت هستم. نمي گذارم بزرگي پرسپوليس خدشه دار شود.

 

رويانيان تاكيد كرد: ناخرسندي‌ام را در جلسه هيات مديره هم مطرح كردم. من يك ماه نيست كه به پرسپوليس آمده ام، اما مطمئن باشيد نمي گذارم وضعيت اين گونه بماند. همه بايد براي موفقيت پرسپوليس كمك كنيم و قرار نيست بار بر دوش يك نفر باشد. بي شك اصلاحاتي را به سرعت در اين باشگاه انجام مي دهم تا پرسپوليس بازسازي شود. وظيفه من صرفا نظارت كردن بر روي بردها و باختهاي تيم فوتبال پرسپوليس نيست، من به عنوان مدير عامل وظيفه دارم به همه ابعاد باشگاه و تمام تيم‌هاي پرسپوليس در رشته‌هاي مختلف فكر كنم.

 

مدير عامل باشگاه پرسپوليس با بيان اين كه انتخاب علي پروين به عنوان مدير فوتبال اين باشگاه ابتدايي ترين و اولين برنامه اجرا شده او در پرسپوليس بوده است، ادامه داد: انتخاب پروين در مسئوليت جديد اتفاقا در ساختار جديد باشگاه ما وجود دارد. ايجاد مسئوليتي تحت عنوان مديريت راهبري فوتبال در باشگاه به اين خاطر است كه تصميمات مستقيم و اصلي فوتبالي از بدنه باشگاه جدا شود. من نمي‌خواهم ابعاد مختلف ساختار باشگاه در تيم فوتبال پرسپوليس تاثير مستقيم داشته باشد. ساختاري كه به آن اشاره مي‌كنم در هيات مديره هم تصويب شد.

 

وي گفت: مدير راهبردي باشگاه پرسپوليس، رييس كميته فني باشگاه هم هست. اعضاي جديد كميته فني امروز در سايت باشگاه اعلام خواهد شد.

 

رويانيان در پاسخ به اين سوال كه آيا حميد استيلي همچنان سرمربي تيم پرسپوليس باقي مي ماند و در بازي با نفت تهران روي نيمكت مي‌نشيند، گفت: واقعيت اين است كه من از عملكرد كادر فني راضي نيستم، اما بنا بر تصميم ها و برنامه‌هاي كه داريم، استيلي همچنان سرمربي تيم ما مي‌ماند و بنده از او حمايت مي‌كنم، اما بايد بگويم كه اصلاحاتي كه ما در باشگاه انجام خواهيم داد، جدا از تصميم هاي كوتاه مدت و مقطعي است. بر اساس همين اصلاحات است كه مسئوليت مديريت فوتبال در باشگاه ايجاد شد و تاثير خودش را در بخش فني تيم فوتبال ما خواهد گذاشت. مطمئن باشيد از اين پس شايد هر هفته يك تصميم بزرگ را براي پرسپوليس را بشنويد.

 

رويانيان با گله مندي از برنامه «90» در شب گذشته، از اين كه در اين برنامه سوالي را تحت اين عنوان كه «آيا با حضور پروين در مديريت فوتبال پرسپوليس اين تيم بهتر مي‌شود يا خير؟» گفت: بسيار تعجب كردم. من پنج برنامه اساسي براي بحران فعلي فوتبال پرسپوليس دارم كه اولين آن انتخاب مديريت فوتبالي باشگاه بود. دوستان عجله كردند، هنوز برنامه‌هاي ديگر ما باقي‌مانده است.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا ممكن است در صورت نتيجه‌ نگرفتن پرسپوليس در بازي بعدي كادر فني تيم را تغيير دهيد، گفت: هر تصميمي امكان دارد، بي شك هر چيزي كه بتواند پرسپوليس را در شرايط كنوني و آينده به اوج برساند، ما آن را انجام مي‌دهيم. ما هر كاري را براي خوشحالي طرفداران اين تيم انجام مي‌دهيم. ممكن است هواداران شاهد تصميم هاي غير منتظره از سوي بنده باشند، اصلا تصميم غير منتظره گرفتن كار من است، من مدير بحران هستم. در حال حاضر حميد استيلي حتي اگر يك ساعت به مدت سرمربيگري‌اش مانده باشد از او حمايت مي‌كنم، پروين هم كاملا هماهنگ شده به وضعيت تيم ورود كرده است. من راضي نيستم كه دو بازيكن سرنوشت ما را عوض كنند! پرسپوليس نياز به عزت دارد، نه «شو!» مردم از ما شو يا فيلم نمي‌خواهند، مردم از ما تيمي مي‌خواهند كه آن‌ها را راضي كند. من مسئول احساسات 20 ميليون طرفدار پرسپوليس هستم. نه اين كه بخواهم طوري رفتار كنم تا يك مربي يا يك بازيكن از دست من ناراحت بشود يا نشود، مهم احساسات آن 20 ميليون طرفدار پرسپوليس است. محبتي كه من به بازيكنان اين تيم در اين مدت كوتاه كرده‌ام تاكنون كسي نكرده است. من رفعت و محبت پدرانه بسياري را نثار آن‌ها كردم. تا وقتي كه مدير عامل پرسپوليس هستم خودم را مسئول و پاسخگوي ميليون‌ها هوادار اين تيم مي دانم. هر وقت نتوانم از عهده اين وظيفه برآيم، فوري پرسپوليس را ترك مي‌كنم.

 

رويانيان ادامه داد: در مسئوليتي كه دارم هيچ تضميني به هيچ كسي نمي دهم كه تا چه زمان بر سر كار باشد يا نباشد. من موارد نارضايتي ام را بيان كردم، به طور مثال از كادر پزشكي تيم راضي نيستم. اوضاع بايد بهتر شود. خيلي‌ها در ابتداي ورودم به پرسپوليس گفتند كه تغييراتي را در باشگاه به وجود آورد تا چهره ات خوب شود! اما من براي اين كار به پرسپوليس نيامده ام. من نمي‌خواهم شو اجرا كنم و نه از اين جور تصميم‌ها بگيريم. من مي خواهم پرسپوليس وضعيت خوبي داشته باشد. در اين مسير با هيچ كس تعارف ندارم و هر لحظه ممكن است تصميم جديدي بگيريم.

 

رويانيان درباره علت عدم حضور پروين در جلسه هيات مديره، خاطر نشان كرد: من از پروين خواستم كه امروز سر تمرين تيم برود، او به من گفت چه كار كنم؟ بيايم سر جلسه يا تمرين، كه من هم به او گفتم برو تمرين. در كار مصاحبه ها هم آب پاكي را روي دست دوستان ريختم و از اين پس نه پروين، نه پنجعلي، نه فروزنده و نه نژادفلاح مصاحبه‌ در رابطه با پرسپوليس نخواهند داشت. بنده به عنوان سخنگوي باشگاه به صورت كاملا شفاف توضيحات را ارائه مي‌كنم.

 

رويانيان در پاسخ به اين سوال كه اگر بنا باشد تصميم‌هاي غير منتظره و آني بگيريد، آيا اگر روزي سرمربي تيم را بركنار كرديد، مي توانيد به صورت غير منتظره و آني سرمربي جديد را انتخاب و معرفي كنيد تا اين تيم لطمه نخورد،گفت: از آن شبي كه به پرسپوليس آمدم تاكنون همه برنامه‌هايم را ريختم. همه گزينه‌هايي كه براي هدايت پرسپوليس ممكن باشد را در طول دو هفته انتخاب و درباره‌شان فكر كرده‌ام، در حال حاضر همه سناريوهايم را براي پرسپوليس چيده‌ام. سپردن مسئوليت مديريت فوتبال باشگاه به پروين يكي از اقدامات ابتدايي من بود. طبق سناريوهايي كه نوشتم به خوبي مي دانم در چه زمان‌هاي چه تصميم‌هايي بگيرم، مطمئن باشيد به موقع عمل خواهم كرد و همه تصميمات در خدمت موفقيت باشگاه است.

 

رويانيان در پاسخ به اين سوال كه اگر تمام سناريوهاي آينده پرسپوليس را از الان نوشته‌ايد، پس چرا مسئوليت مديريت فوتبال را به پروين داده ايد؟ آيا اين مساله با مسئوليت جديد او در تناقض نيست؟ به ايسنا گفت: پروين مديريت اجرايي و راهبري فوتبال باشگاه پرسپوليس را بر عهده دارد، نه مديريت راهبردي آن را . بنابراين تصميم هاي راهبردي را من مي گيرم و او مصوبات ما را اجرا مي‌كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)