پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم جامعه فوتبال دین خود را به خانواده حسینی هوادار فقید پرسپولیس ادا کند.

محمدرویانیان درباره درگذشت هوادار پرسپولیس در جریان بازی مقابل نفت اظهار داشت: درگذشت هوادار پرسپولیس در نیمه اول بازی با نفت تهران اتفاق بسیار تلخ و تکان دهنده ای بود اما جامعه فوتبال نسبت به این موضوع تا  حدودی بی تفاوت نشان داد این جای تاسف است در این میان رسانه های ورزشی فعال تر بودند و نشان دادند که وجدان بیدار جامعه هستند. من از آنها ممنونم و دست تک تک اهالی رسانه را می بوسم که اینگونه رسالت خود را انجام می دهند این هوادار متولد روستای چلندر نوشهر بوده و بنده دیشب از این موضوع مطلع شدم آنها فاصله ای با شهر ما ندارند و در واقع همشهری و هم محلی ما محسوب می شوند.

وی ادامه داد:من  امروز صبح بالاخره موفق شدم تلفن خانواده این هوادار را به دست بیاورم و با فرزند این هوادار صحبت کرده و به نوبه خودم عذرخواهی کردم که به دلیل سفر به قم و دیدار با مادرم نتوانستم در مراسم ختم این هوادار شرکت کنم. حتما به دیدارشان خواهم رفت و احتمال دارد از روز پنجشنبه نیز در نوشهر در سر مزار این هوادار رفته و آنجا با خانواده شان دیدار کنم از طریق فرزند این هوادار مطلع شدم که تاج پیگیر موضوع هستند و به همین دلیل با ایشان تماس گرفتم و از پیگیری های ایشان تشکر کردم ممنونم از  تاج که مسوولان در قبال این موضوع به رغم مشغله های فراوانی که دارند شخصا پیگیری های لازم را انجام می دهند.

رویانیان افزود: حسینی فرد آبرومندی بوده و برای خانواده اش تلاش می کرد و به رغم سن و سالی که داشتند در بسیاری از بازی ها برای تشویق پرسپولیس به رغم گرانی بلیت و همچنین نداشتن اتومبیل در ورزشگاه حاضر می شدند اینها عاشقان واقعی پرسپولیس هستند شنیده ام این هوادار علاقه خاصی به پروین دایی و عابدزاده داشت من امیدوارم اهالی فوتبال در کنار خانواده این هوادر باشند و آنها را تنها نگذارند شنیدم آقای موسی سلامت جانباز قطع نخاعی هوادار پرسپولیس در مراسم ختم حاضر شدند و همچنین لیدرهای پرسپولیس و آقای پنجعلی شرکت کردند و ظاهرا دو نفر از مسوولان باشگاه نیز به این مراسم رفته اند من دست آقای سلامت جانباز قطع نخاع کشورمان را می بوسم که با حضور خود در مراسم تدفین به همه ما درس دادند و امیدوارم اهالی فوتبال بدانند موسی سلامت با این کار خود چگونه همه را خجالت زده  کردند.در این باره با حسین هدایتی هم تماس گرفتم و تردیدی ندارم که ایشان همواره در چنین اموراتی پیش قدم بوده و انشااله حتما آقای هدایتی هم باخانواده وی دیدار خواهند کرد. ما وظایفی داریم که نباید خانواد این هوادار عزیر راتنها بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)