پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت:فیفا 312 هزار یورو جریمه ما را عنوان کرده است و بقیه اش جریمه سهل انگاری دیگران است.

محمد رویانیان درباره اینکه چرا هزینه قرارداد ژوزه از حساب باشگاه برداشت نشده است عنوان کرد:باشگاه حسابی نداشته و ندارد.هزینه های باشگاه از طریق خود قراردادهایی که با اسپانسر منعقد می شد انجام می گرفت.هنوز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سازمان ثبت شرکت ها بنده هستم.نمی دانم چرا برخی آقایان امضا می کنند و تعهد ایجاد می کنند.

وی ادامه داد:آن زمان حسابی بود که با دو امضا مدیرعامل و مسول مالی دریافت و برداشت می شد.ارز را هم نمی توانستیم به حساب باشگاه بیاوریم.مهم این است مبدا و مقصد مشخص است.پول به حساب مانوئل ریخته شده و اسنادش وجود دارد.ما 720 هزار یورو به ژوزه پرداخت نکردیم اما فیفا این را تایید می کند.این بهترین سند است.فیفا 312 هزار یورو جریمه ما را عنوان کرده است و بقیه اش جریمه سهل انگاری دیگران است.این جرایم زمان من نبود.مگر من پول وینگادا را ندادم.این آقایان مدیریت بلد نیستند.

رویانیان افزود:شما ظرف 5 ماه دایی و درخشان را اخراج کردید.چطور این ها را عوض کردید و جرایمش را دادید؟می خواستند برانکو را عوض کنند اما هواداران نگذاشتند.خیانت این هاست.ژوزه مربی بوده که هواداران گفتند آوردیم.ما او را آوردیم و قرارداد بستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)